کارخانه: برد مقابل بازی انتحاری نوین کشاورز سخت است

تیم والیبال متین ورامین در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در خانه والیبال تهران به مصاف تیم نوین کشاورز می رود.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به هیچ عنوان برای رویارویی با تیم نوین کشاورز به جایگاه آنها در جدول رده بندی هیچ توجهی نخواهیم کرد، چون آنها جزو تیم های جنگنده لیگ محسوب می شوند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: بازی با تیم نوین کشاورز و نتیجه کسب شده در آن برای ما از اهمیت به سزایی برخوردار است چون در این صورت است که جایگاه دومی ما در جدول تثبیت خواهد شد.

کارخانه یادآور شد: با توجه به اینکه سقوط تیم نوین کشاورز تا حدودی قطعی شده آنها نهایت تلاش خود را برای کسب امتیاز و یا شکست ما به کار خواهد گرفت و با بازی انتهاری به دنبال جلوگیری از سقوط هستند.

وی درخصوص وضعیت پاسور تیم متین ورامین اظهار داشت: "جردی جونز" که امروز وارد تهران شده است و به همین خاطر من هنوز از شرایط جسمانی وی اطلاع دقیق و خاصی ندارم.
امیدوارم بتوانیم در بازی فردا از حضور وی در ترکیب تیم استفاده کنیم.

کارخانه خاطر نشان کرد: ما در بازی هفته گذشته مقابل تیم شهرداری ارومیه به دلیل نداشتن پاسور نتوانستیم بازی خوبی را ارائه و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

به طوری که پیش از این دیدار "ابراهیم یولمه" دیگر پاسور تیم ها دچار اسپاسم عضلانی پا شد و ما وی را در اختیار نداشتیم و تمام بار تیم روی دوش "فرهاد سال افزون" پاسور جوان تیم افتاد.

وی افزود: "عارف باقرزاده" بازیکن پست دریافت کننده قدرتی تیم هم که به دلیل مصدومیت در بازی هفته گذشته تیم ما را همراهی نکرده بود حضورش در بازی فردا به طور قطعی مشخص نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار