ساخت پارك تفريحي در شهري كه بن لادن كشته شد

دولت پاكستان تصميم گرفته تا در شهري كه "اسامه بن لادن" رهبر القاعده به دست نيروهاي ويژه آمريكائي كشته شد يك پارك تفريحي بسازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه،‌ دولت پاكستان اعلام كرده كه اين پارك تفريحي را براي جذب جهانگردان بيشتر خواهد ساخت و اظهار داشته كه ساخت اين ساخت اين پارك در شهر "ابيت آباد" ارتباطي با حادثه كشته شدن بن لادن در سال 2011 در آن شهر ندارد.

در ادامه اين خبر آمده است كه قرار است يك باغ وحش، يك پارك آبي، يك مركز تفريحي صخره نوردي و يك باشگاه پاراگلايدر در ناحيه "خيبر پختون" ساخته شود. هزينه ساخت اين پارك در حدود 30 ميليون دلار برآورد شده است و قرار است در مدت پنج سال ساخته شود. در ادامه اين خبر آمده است كه با سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي احتمال دارد هزينه ساخت اين مركز تا 50 ميليون دلار هم برسد. 

مقامات دولتي پاكستان گفته اند كه محل كشته شدن بن لادن تخريب شده است و اين پارك تفريحي دقيقا در آن محل ساخته نخواهد شد. يكي از مقامات ايالتي آن منطقه نيز در اين باره گفته است "ساخت اين مركز تفريحي ارتباطي به محل كشته شدن بن لادن ندارد و تنها براي افزايش جذب جهانگرد و رفاه و سرگرمي شهروندان ساخته خواهد شد." 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار