اذعان وزير دفاع آمريکا به شکنجه متهمان براي جمع آوري اطلاعات

وزير دفاع آمريکا تاييد کرد که نيروهاي امنيتي اين کشور براي جمع آوري اطلاعات درباره اسامه بن لادن متهمان را شکنجه کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ لئون پانتا وزير دفاع آمريکا در گفتگو با برنامه «ميت دي پرس» شبکه ان بي سي که با ژنرال دمپسي در اين برنامه شرکت کرده بود در پاسخ به سئوال مجري شبکه که پرسيده بود فيلم جديدي که در آمريکا ساخته شده است نشان مي دهد نيروهاي امنيتي براي کسب اطلاعات درباره بن لادن متهمان را شکنجه کرده اند آيا شما اين موضوع را مي پذيريد؟ گفت در دنياي واقعي ناچار بوديم اطلاعات مختلفي را درباره بن لادن کنار هم بچينيم و پازل اطلاعاتمان را درباره وي تکميل کنيم. اطلاعات بسيار زيادي وجود داشت که هر بخشي از اين اطلاعات بخشي از پازل اطلاعاتي درباره بن لادن بود. 

وزير دفاع آمريکا گفت: بخشي از اطلاعات ما درباره بن لادن از طريق تاکتيک هاي خاصي بدست مي آمد که ما در آن زمان براي بازجويي از متهمان بکار مي گرفتيم. اما مساله مهم آن است که ما توانستيم بخش هاي مختلف اين اطلاعات را در کنار هم قرار دهيم بدون آن که متوسل به زور شويم.وزير دفاع آمريکا گفت: فکر مي کنم ما بدون اين اطلاعات قادر به شناسايي محل اختفاي بن لادن و قتل وي نبوديم.



                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                                   
برچسب ها: آمریکا ، اطلاعات ، بن لادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار