رئیس هیئت اسکی استان تهران:

برنامه مدونی برای مسابقات فجر ترتیب داده ایم/جام فجر اسکی با شکوه تر از هر دوره دیگری برگزار می شود

مرتضی ساوه شمشکی گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ای منظم برای برگزاری جام فجر اسکی ترتیب داده ایم و در حال حاضر نیز مسابقات را پیگیری می کنیم.

مرتضی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیئت اسکی استان تهران با همکاری برخی نهادها از جمله هیئت اسکی شمیرانات به مناسبت دهه فجر مسابقات جام فجر اسکی را ترتیب داده است.

رئیس هیئت اسکی تهران افزود: از 7 بهمن ماه تا 9 بهمن مسابقات بین المللی اسکی آلپاین را در پیست های شمشک و دربندسر برگزار کردیم همچنین دیروز یکشنبه 15 بهمن ماه، اولین هم اندیشی تخصصی در اسکی به منظور بررسی سیستم های آموزش مربیان در سطوح بین المللی با حضور 40 مدرس فدراسیون به میزبانی هیئت اسکی استان تهران برگزار شد.

در روز 16 بهمن نیز مسابقات یادبود شادروان مظفر بندعلی قهرمان اسبق تیم ملی و مربی رسمی فدراسیون در پیست اسکی شب شمشک با شرکت مربیان استان تهران برگزار شده و اين مربيان به رقابت می پردازند تا برترین آنها مشخص شوند.

در روز چهارشنبه نیز مسابقات قهرمانی بانوان در 5 گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان یک و جوانان دو و بزرگسالان انجام می شوند.

در روز شنبه آینده نیز مسابقات اسنوبرد نمایشی در پیست بین المللی شمشک برگزار می شود و مراسم روشن کردن مشعل نیز به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با حضور قهرمانان در پیست شب شمشک اجرا می شود.

وی ادامه داد: در 28 و 29 نیز آخرین مسابقات در رشته اسنوبرد در پیست دربندسر انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات دهه فجر امسال با شکوه تر از هر دوره دیگری برگزار می شود و هم در بخش بانوان و هم آقایان قهرمانان رشته های مختلف اعلام می شوند و این رقابت ها به نوعی مهمترین رویداد ورزشی اسکی کشور در فصل زمستان است./مح

برچسب ها: اسکی ، دربندسر ، شمشک ، جام فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار