عسگراولادي:

اگر "فتنه" در کشور گسل به وجود آورد؛ "انحراف" ما را شقه شقه مي‌کند

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: جريان انحرافي براي اينکه نمي‌خواهند حرکت عمومي در کشور عليه انحراف شکل گيرد ما را در فتنه نگه داشته‌اند؛ اگر فتنه در کشور گسل‌هايي به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه مي‌کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حبيب‌الله عسگراولادي" در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامي استان تهران اظهار داشت: جريان انحرافي براي اينکه نمي‌خواهند حرکت عمومي در کشور عليه انحراف شکل گيرد ما را در فتنه نگه داشته‌اند. اگر فتنه در کشور گسل‌هايي به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه مي‌کند.

عسگر اولادي تاکيد کرد: جريان انحرافي ما را گرفتار فتنه کرده و مي‌ خواهد کشور در فتنه بماند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در خصوص شرايط فعلي کشور اظهار داشت: ميدان رقابت در کشور بايد پررنگ شود و به هيچ عنوان نگذاريم رقابت به تنازع تبديل شود.

عسگر اولادي با اشاره به مناظره‌هاي نامزدهاي رياست جمهوري دوره گذشته بيان داشت: آقاي احمدي‌نژاد در مناظره با ديگر نامزدها به جاي اينکه حرف خود را بزند آقايان هاشمي و ناطق را کوبيد اين يک نمونه از تنازع است.

عضو مجمع تشخيص مصحلت نظام تاکيد کرد: متاسفانه عده‌اي مي‌خواهند تاريخ انقلاب اسلامي به جز دوره رياست جمهوري فعلي را سياه نشان دهند. اينگونه نيست بايد تاريخ را همانگونه که اتفاق افتاده بيان کرد.

عسگر اولادي تصريح کرد: بايد از سياه نوشتن تاريخ جمهوري اسلامي جلوگيري کنيم برخي مي‌گويند آقاي احمدي‌نژاد، رجايي ديگري است که اينگونه نيست دوره آقاي احمدي‌نژاد يک تجربه جديد است بايد در اندازه خودش ارزيابي شود.

رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: بايد کوشش کنيم که به جمهوريت و اسلاميت همانطور که امام (ره) فرمودند نه يک کلمه بيش و نه يک کلمه کم وفادار بمانيم.

وي افزود: بايد به هوش باشيم دشمن فتنه سال 88 را باز توليد نکند.

عسگر اولادي با تجليل از نقش رهبري معظم انقلاب در مديريت نظام بيان داشت: انقلاب در آستانه سي و چهارمين سالگرد خود است، ما اکنون در دهه فجر قرار داريم. امروز ملت ما در اوج اقتدار و نظام ما در اوج نيرومندي است؛ ما از مرز تهديدهاي دشمن عبور کرده‌ايم و به تحريم‌ها رسيده‌ايم مطمئن باشيد از اين هم به زودي عبور مي‌کنيم.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در پاسخ به شبهه در خصوص چند صدايي در کشور اظهار داشت: برخي از اينکه بنده از چند صدايي در داخل دفاع کرده‌ام اينطور فهيمده‌اند که مثلا اگر کساني صداي انگليس يا صداي آمريکا را در داخل درآوردند پذيرفته است اين يک اشتباه است.

وي افزود: آنها صداهاي خاص خود را دارند کسي نبايد در داخل صداي آنها را رله کند.

عسگر اولادي با تاکيد بر اينکه رله کردن صداي دشمن خيانت است و شکي در آن نيست، گفت:‌ اضلاع اصولگرايي بايد هر کدام ديدگاه‌هاي خودشان را داشته باشند و ما به اين ديدگاه‌ها به ايده احترام بنگريم و آن را براي پيشرفت کشور سودمند بدانيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار