رودهن/

ایران اسلامی در آستانه مذاکرات آتی از چهره ‏ای تعیین‏ کننده است

امام جمعه دماوند گفت: ایران اسلامی در آستانه مذاکرات آتی از چهره ‏ای تعیین ‏کننده است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: حساسیت شرایط کنونی دقت بیشتر مردم و مسئولان را طلب می‏ کند و عبور از گردنه ‏های این مسیر نیازمند پرهیز از غفلت است.

وی ادامه داد: برای مقابله با تهاجم امروز دشمن در قالب به‏ کار‏گیری همه ظرفیت‏ های خود در جنگ احزاب البته در نوع اقتصادی، باید انسجام داخلی حفظ شود.

علاءالدینی اضافه کرد: اگر دیروز همه دشمنان اسلام در جنگ احزاب دست به دست هم دادند و مقابل رسول مکرم اسلام (ص) ایستادند؛ امروز همان دشمنان از راه ‏های اقتصادی بر فشارهای خود افزوده‏ اند.

امام جمعه دماوند افزود: اما هوشیاری و اتحاد همه نقشه‏ های دشمنان را نقش بر آب کرده و توطئه‏ های خصمانه آنها را خنثی می ‏کند.

وی ادامه داد: تلاش برای نزدیکی دیدگاه‏ ها امری بسیار مقدس است که آثار بسیاری نظیر تقویت فضای اعتماد مردم را به دنبال دارد.

علاءالدینی اضافه کرد: وعده‏ ها در شرایط کنونی باید از پشتوانه قانونی برخوردار باشد و در اجرای آن، سرعت و شتاب همراه دقت بسیار لحاظ شود.

امام جمعه دماوند افزود: رفع سریع مشکلات موجبات خشنودی خداوند متعال را فراهم می‏ کند و تقویت باور مردم و ارتقای کار آمدی نظام اسلامی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: مردم کشورمان در جریان تحمیل تحریم‏ های اقتصادی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب از پشتوانه و تجربه بسیار گران ‏سنگی هم‏ چون هشت سال دفاع مقدس بهره‏ مند هستند.

علاءالدینی اضافه کرد: ما در آن روزهای سخت با تمام وجود مقابل توان نظامی همه جهان استکبار ایستادیم و مقاومتی جانانه از خود نشان دادیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.