مهربان:

سطح کیفی کشتی آلیش دهه فجر رضایت بخش بود

دبیر فدراسیون و سرپرست انجمن کشتی آلیش گفت: سطح کیفی مسابقات دستجات آزاد کشتی آلیش رده آقایان که به مناسبت دهه فجر در شهرستان کلاله برگزار شد، رضایت بخش بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالحسین دلداده مهربان افزود: علاوه بر کیفیت مطلوب این مسابقات، استقبال جالب تیم ها نیز امیدوار کننده بود.

وی ضمن تشکر از مسوولان برگزاری این مسابقات دراستان گلستان گفت: فرماندار و شهردار محترم شهرستان کلاله و دیگر مسوولان استان گلستان نیز در این رقابتها حضور داشتند که این باعث دلگرمی و تشویق مسوولان برگزاری و کشتی گیران شد.

مهربان در ادامه گفت: مسابقات رده بانوان یادواره بانوی شهیده فاطمه فتاحی در اوزان 57، 63، 66، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم در شهرستان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد که مسابقات بخش بانوان روزهای 15 و 16 بهمن ماه جاری انجام می شود.
سرپرست انجمن کشتی الیش اضافه کرد: یازدهمین دوره مسابقات کشتی با کمربند آلیش قهرمانی دستجات آزاد کشور (بانوان – جوانان) گرامیداشت دهه فجر نیز در شهرستان همدان برگزار می شود.

این رقابتها 26 و 27 بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد که متولدین 11/10/71 تا 11/10/74 حق شرکت در آنرا خواهند داشت.

ضمنا این مسابقات در اوزان 57، 63، 70، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم انجام میشود و استانهای علاقه مند تا روز شنبه 21 بهمن ماه جاری فرصت دارند تا فهرست اسامی تیم اعزامی خود را ارایه دهند.

مهربان گفت: در جریان رقابتهای کشتی آلیش دهه فجر در کلاله دو تصمیم مهم گرفته شد که یکی برگزاری مسابقات جوانان قهرمانی کشور در رده آقایان به میزبان مشهد مقدس در اسفند بود.

ضمن اینکه مقرر شد در نیمه اول اسفند، گردهمایی کشتی آلیش کشور با حضور کلیه مسوولان، داوران و مربیان در شهرستان کرج و به میزبانی استان البرز برگزار شود.
برچسب ها: کشتی ، آلیش ، دلداده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار