افشای ابعاد جدیدی از تخلفات انتخاباتی حریری

شکایت یک شرکت حمل و نقل اردنی از سعد حریری ، ابعاد جدیدی از تخلفات انتخاباتی جریان المستقبل به رهبری سعد حریری را در انتخابات پارلمانی 2009 لبنان فاش کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الاخبار ؛ یک شرکت حمل و نقل اردنی با طرح شکایتی ضد سعد حریری در دستگاه قضایی لبنان خواستار پیگیرد قضایی وی به دلیل عمل نکردن در قبال تعهدات مالیش به این شرکت شد.

این گزارش حاکیست شرکت مذکور مدعی شده سعد حریری متعهد شده بود تا در قبال انتقال شهروندان لبنانی مقیم خارج از کشور برای شرکت در انتخابات پارلمانی 2009 لبنان ، مبلغ هشت میلیون دلار به این شرکت پرداخت کند اما با گذشت چهار سال فقط به پنج میلیون دلار از تعهد خود عمل کرده است .براین اساس این اتهام که ازجمله مصادیق تخلفات انتخاباتی است هم اکنون در دستگاه قضایی لبنان به طور محرمان بررسی می شود.

برخی منابع قضایی نزدیک به الاخبار مدعی شده اند حتی در صورت عدم رضایت شاکی نیز با توجه به مصونیت قضایی سعد حریری این پرونده به سرانجام مشخصی نخواهد رسید.سعد حریری که بعد از سقوط کابینه اش و خروج از کشور با مشکلات اقتصادی جدی دست به گریبان است، برای حل این مشکلات تاکنون مجبور به فروش بسیاری از زمین های متعلق به جریان المستقبل شده است وی حتی برای حل مشکلات اقتصادی خود برای اخذ وام از بانک های بزرگ جهانی مجبور به اعمال تغییراتی در شرکت «سعودی اوجه » که از پدرش به وی به ارث رسیده ، شده است .حوزه فعالیت این شرکت در بخشهای مختلف مالی ، مخابرات و ساختمان سازی است .

الاخبار به نقل از برخی منابع در جریان المستقبل می افزاید، شرکت «سعودی اوجه» برای غلبه بر مشکلات اقتصادی خود مجبور به فروش برخی املاک خود در عربستان و اخراج کارکنانش شده است .


برچسب ها: حریری ، انتخابات ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار