حجت‌الاسلام گواهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کساني که کليدواژه "انتخابات آزاد" را مطرح مي‌کنند از دشمن خط گرفته‌اند

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بيان اينکه کساني که کليدواژه "انتخابات آزاد" را مطرح مي‌کنند، از دشمن خط گرفته‌اند، گفت: اين افراد در گذشته نيز بحث صيانت از آرا را مطرح کردند، در حالي‌که خودشان سال‌هاي طولاني توسط همين آرا مهم‌ترين مسئوليت‌ها را به دست گرفته بودند، اما آن زمان چنين ادعايي را مطرح نمي‌کردند.

"حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) در رابطه با انتخابات تصريح کرد: امام خامنه‌اي، رهبري جامعه اسلامي را در ايران بر عهده دارند و از همان زماني که اين مهم بر عهده ايشان قرار گرفت تاکنون، همواره حوادث و مسائل پيش‌رو را با ديد وسيع خود، از پيش، به مردم گوشزد کرده و رهنمودهاي لازم در برخورد با اين مسائل را در اختيارشان قرار داده‌اند.

وي افزود: بحث تهاجم و شبيخون فرهنگي عليه انقلاب را ايشان بيش از 22 سال پيش مطرح کرده و راجع به آن هشدارهاي لازم را داده بودند، همچنين جدا شدن از اقتصاد متکي به نفت که امروز غرب سعي دارد آن را ابزار فشار عليه نظام قرار دهد نيز سال‌ها پيش از سوي ايشان عنوان شده بود و موفقيت‌هاي موجود در کم‌رنگ کردن و فرصت قرار دادن تحريم‌ها نيز برگرفته از همان بينش والاي مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) است.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ ادامه داد: در انتخابات‌‌هاي گذشته نيز همواره راهکارهاي ارزنده ايشان به مردم، نقشه‌هاي شوم دشمن را سرکوب کرده است.

وي انتخابات در ايران را بيانگر يکي از مفاهيم صحيح آزادي برشمرد و تصريح کرد: مردم در سي و چند سال گذشته پس از پيروزي انقلاب همواره با آرا و سليقه خود، نامزدهايشان را انتخاب کرده‌اند و همگان حتي دشمنان نظام نيز به اين امر اذعان دارند.

حجت‌الاسلام گواهي با بيان اينکه کساني که کليدواژه "انتخابات آزاد" را مطرح مي‌کنند، از دشمن خط گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: اين افراد در گذشته نيز بحث صيانت از آرا را مطرح کردند، در حالي‌که خودشان سال‌هاي طولاني توسط همين آرا مهم‌ترين مسئوليت‌ها را به دست گرفته بودند، اما آن زمان چنين ادعايي را مطرح نمي‌کردند.

وي تصريح کرد: طرح اين ادعاها اهانت به آراي ملت بوده و ادامه اين بحث از سوي برخي خواص، تنها پيشينه آنها را نزد مردم، زير سوال مي‌برد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار