سردار مير‌احمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

مشخصات جديدترين جنگنده فوق‌پيشرفته ايراني

معاون سرمايه انساني وزارت دفاع در تشريح جزئيات جديدترين جنگنده ايراني، آن را يک جنگنده فوق‌پيشرفته دانست که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.

"سردار سيد مجيد مير احمدي" معاون سرمايه انساني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، در تشريح ويژگي‌هاي جديدترين جنگنده ايراني که قرار است در آينده نزديك رونمايي شود، اظهار داشت: اين جنگنده يک جنگنده فوق‌پيشرفته است که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.

وي افزود: اين جنگنده داراي قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي فوق‌العاده‌اي است که آن را  با آخرين فناوري‌ها و دستاوردهاي نوين جهان در اين عرصه، همطراز كرده است.

معاون سرمايه انساني وزارت دفاع همچنين از دستيابي به دستاوردهايي زمينه‌ساز براي حضور هرچه بيشتر در "عرصه فضايي" خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعي حضور قدرتمندانه و توسعه هرچه بيشتر را در دستور کار داريم و به زودي ملت شريف ايران خبر پرتاب "ماهواره‌هاي جديد ايران" را به فضا خواهند شنيد.

گفتني است،"سردار احمد وحیدی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند فقید "سردار وفا غفاریان" از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت کشور در ایام دهه فجر خبر داده و گفته بود: این هواپیما متفاوت از هواپیماهای جنگنده بومی قبلی است.

همچنين اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع از رونمايي از جدیدترین جنگنده ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور محمود احمدی‌نژاد خبر داد كه این جنگنده در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر با نام «قاهر 313» (چیره شونده) رونمایی می‌شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار