داوطلبان کنکور دقت خود را بر طبق ارزش سوال، زمان بندی کنند

اجرای تکنیک های تست زنی نقش مهمی در احتمال قبولی داوطلب دارد چنانچه داوطلبان دقت و بررسی خود را بر طبق ارزش سوالات زمانبندی کنند.

مهدی نکویی، کارشناس آموزشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: آشنایی با تکنیک های تست زنی در کنکور نقش موثری در قبولی داوطلبان دارد و داوطلبان با یادگیری این تکنیک ها می توانند احتمال قبولی خود را افزایش دهند.

وی در بیان اولین تکنیک تست زنی در کنکور به در نظر داشتن وقت داوطلبان اشاره کرد و افزود: داوطلبان قبل از انجام هر فعالیتی بهتر است سوال ها را به طور اجمالی بررسی و دقت خود را بر طبق ارزش سوال ها زمانبندی کنند.

نکویی تصریح کرد: این بررسی کمک زیادی در جلوگیری از احتمال بروز اشتباه در درک سوالات داوطلبان کنکور دارد البته این اقدام گام اساسی برای شروع کار تست زنی است .

وی در بیان دومین نکته از تکنیک های تست زنی به داوطلبان توصیه کرد که در تست زدن سرعت عمل داشته باشند و سعی کنند با مدت زمانی که برای پاسخگویی سوالات تعیین شده هماهنگ باشند البته برای ایجاد این هماهنگی در منزل باید شرایطی شبیه به آزمون سراسری را به وجود بیاورند و ساعتی را که زمان آن قابل تنظیم باشد در نظر بگیرند./ح
برچسب ها: کنکور ، تست زنی ، تکنیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار