مازندران /حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه؛

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز در ساري آغاز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از حضور 8 قاری بین المللی برای تلاوت قرآن در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، هادی ابراهیمی افزود: همزمان با سی و چهارمین بهار پیروزی در مازندران، استان علویان به بهار قرآنی و قدس قرآنی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: حال و هوای نورانی و معنوی قرآن در جای جای این استان طنین انداز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به برگزاری این مسابقات از صبح دوشنبه 9 بهمن ماه 1391 در سالن هلال احمر ساری تصریح کرد: 14 کمیته ویژه ستاد برگزاری قرآن کریم با 80 جلسه برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات فعال شده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه 189 خواهر و 198 برادر به عنوان متسابق در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند یادآور شد: 18 داور برادر و 17 داور خواهر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری 118 محفل انس با قرآن کریم در حاشیه برگزاری این مسابقات در استان افزود: 8 قاری بین المللی برای تلاوت قرآن کریم به این مسابقات اعزام شده اند.

وی تصریح کرد : مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ساعت 9 صبح دوشنبه 9 بهمن با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در ساری خبر داد و گفت: در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن رونمایی از تمبر قرآنی و انیمیشن قرآنی نمایشگاه قرآنی با موضوع کتاب های قرآنی در حاشیه این مسابقات برپا می شود./ع

برچسب ها: قرآن ، کریم ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.