خوزستان/

ركوردتولید روزانه شكر دركشت وصنعت نیشكرهفت تپه شكسته شد

مدیر عامل شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه از تولید 420 تن شكر سفید درعملكرد روزانه این شركت خبر دادو گفت: دست یابی به این رقم در تاریخ 50 ساله فعالیت این شركت بی سابقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'فرشید مومن غریب' در محل شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه افزود:دست یابی به این میزان تولید شكر در روز حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه كاركنان شاغل در این شركت می باشد.

وی افزود:شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه به عنوان یكی از قدیمی ترین كارخانه ها نیشكری كشور و قطب تولید شكر در تلاش است تا با افزایش تولید به ظرفیت اسمی خود دست یابد.

مومن غریب افزود: پنجاه و سومین دوره بهره برداری شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه كه از نیمه مهر ماه آغاز شده همچنان طبق برنامه ادامه دارد.

وی گفت:برداشت نیشكر از سطح هشت هزار و 500 هكتار ازمزارع نیشكر این شركت ادامه داشته وپیش بینی می شود 600 هزار تن محصول نیشكر از این سطح برداشت و به كارخانه حمل شود.

مدیر عامل شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه افزود:به دلیل كاهش سهمیه آب شركت ناشی از كمبود منابع آب در سال زراعی جاری، به رغم پیش بینی برداشت 800 هزار تن نیشكر از سطح مزارع كاهش 200 هزار تنی پیش بینی شده است.

وی پیش بینی تولید شكر سفید امسال این شركت در پنجاه و سومین دوره فعالیت را 50 هزار تن عنوان كرد و افزود:به منظور افزایش ظرفیت تولید، برنامه هایی از جمله به روز كردن خط تولید و نوسازی آن و افزایش تولید نیشكر در این شركت اجرا شده یا در دست اجراست.

ظرفیت اسمی شركت كشت و صنعت نیشكر هفت تپه درشمال استان خوزستان تولید100 هزار تن شكر سفید در سال است./س
برچسب ها: تولید ، شکر ، هفت تپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.