جولايي خبرداد

آزادی بیش از 7 هزار زندانی غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: طي نه ماه امسال، 7236 نفر از زندانیان غیرعمد و غیرکلاهبرداری در تصادفات، حوادث کارگاهی و یا خطایی و همچنین محکومان مالی غیر کلاهبرداری با بدهی 633 میلیارد تومان از زندان‌ها آزاد شدند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "اسدالله جولایی" مديرعامل ستاد ديه كشور صبح امروز (شنبه 7 بهمن) در نشست خبری، اظهار داشت: طي نه ماه امسال، هفت هزار و 236 نفر از زندانیان غیرعمد و غیرکلاهبرداری در تصادفات، حوادث کارگاهی و یا خطایی و همچنین محکومان مالی غیر کلاهبرداری با بدهی 633 میلیارد تومان از زندان‌ها آزاد شدند.
 
وي افزود: از این تعداد 199 نفر خانم و هفت هزار و 37 نفر مرد بودند.

جولايي با بیان اینکه از این تعداد، هزار و 991 نفر  بدهکاران دیه بودند، افزود: پنج هزار و 245 نفر بدهکار در بخش محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری بودند.

مديرعامل ستاد ديه كشور ادامه داد: از سال 69 که زمان تاسیس ستاد دیه است، تاکنون بیش از 67 هزار نفر با تلاش این ستاد از زندان‌ها آزاد شدند.

آزادی 1956 بدهکار بخش مهریه

وي گفت: طي نه ماه امسال، 1956 بدهکار بخش مهریه آزاد شدند و این افراد باید 381 میلیارد تومان پرداخت می‌کردند که با تلاش ستاد دیه با 25 میلیارد تومان آزاد شدند.

جولايي تصريح كرد: از جمله مهریه‌های این افراد 750 میلیون تومان بود که با پنج میلیون تومان از شاکی این فرد رضایت گرفته شد.

وي همچنین از موارد دیگر مهریه را 124 هزار سکه عنوان کرد و افزود: متعهد این مهریه یک هفته بعد از کشور خارج شده بود.

جولايي همچنين به 1371 بهار آزادی و ده کیلوگرم شمش طلا و 50 طاقه فرش ابریشم به عنوان مهریه یک فرد اشاره کرد.

وي درباره اجرای قانون 110 سکه نیز گفت: این قانون در مجلس هشتم تصویب و به شورای نگهبان ارسال شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور، خاطرنشان كرد: شورای نگهبان در خصوص لایحه خانواده ابهاماتی داشت که هنوز این قانون از شورای نگهبان برنگشته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ستاد ، دیه ، جولایی ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار