آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد

دبير جشنواره مد و لباس فجر20بهمن را به عنوان آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين جشنواره اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حميد قبادي دبير جشنواره مد و لباس گفت: علاقه منداني که در زمينه طراحي لباس اجتماع، مجالس و مشاغل فعاليت کرده اند مي توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارائه کنند.
وي افزود: دومين جشنواره مد ولباس فجر10تا20اسفند در بخش هاي فروش و توليد، صنعت، بين الملل، سازمان ها و نهادها و توليدات استاني برگزار مي شود.
دبير جشنواره مد و لباس اضافه کرد: يکي از ويــژگي هاي اين دوره جشنواره اين است که توليدات ايـــراني پيش فروش مي شود و به اين ترتيب، طرح هاي جشنواره وارد جامعه خواهد شد.  
قبادي گفت: در اين دوره جشنواره، دانشگاه هايي که داراي گروه ها و گرايش هاي طراحي دوخت و پارچه هستند مي توانند به طور مستقيم در نمايشگاه شرکت کنند.
وي افزود: ارائه مقالات، پايان نامه ها و همچنين نمايش و عرضه صنايع و ماشين آلات مربوط به دوخت و دوز از بخش هاي اين جشنواره است.
دبير دومين جشنواره مد و لباس فجر اضافه کرد: دبيرخانه جشنواره پس از شناسايي400 آموزشگاه فني و حرفه اي، از40 آموزشگاه دعوت کرده است تا دستاوردهاي خود را به اين جشنواره ارائه دهند.
قبادي گفت: علاقه مندان مي توانند آثار خود را به صورت پستي به نشاني خيابان حافظ، نبش خيابان شهريار، دبيرخانه جشنواره مد و لباس فجر ارسال کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.