کرمان/

هوشیاری برای حفظ وحدت جامعه اسلامی

امام جمعه شهرستان نرماشیر گفت : دشمن در فکر تفرقه افکنی بین مسلمانان است و باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از نرماشیر روح الله ایرانژاد در آیین نماز جمعه عبادی وسیاسی این هفته در جمع نمازگزاران نرماشیر افزود:ما باید با حرکت در مسیر امامت و ولایت پشتیبان نظام و رهبری باشیم زیرا امروز به حرکت خون شهیدان یک نظام الهی که در هیچ جای جهان نیست در این کشور برپا شد وما باید شاکر این رحمت الهی باشیم.

وی اظهار داشت : وحدت اسلامی وقوام آن وظیفه اصلی وجدی هر مسلمان است ، چرا که دشمن از راه تفرقه اندازی می تواند به جوامع اسلامی ضربه وارد کند بنابراین باید بسیار آگاهانه و هوشیارانه از وحدت اسلامی حاکم بر جامعه مراقبت کنیم.

امام جمعه نرماشیر اظهار کرد: همه باید با هوشیاری وبصیرت ، وحدت وهمدلی توطئه دشمنان راخنثی کنیم.

وی در ادامه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن وپیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت وخاطرنشان کرد : به تعبر رهبر معظم انقلاب دهه فجر مانند بسیاری از ارزشهای انقلاب اسلامی منحصر به فرد وماندگار است .

امام جمعه نرماشیر تصریح کرد : علت این ماندگاری این است که ا نقلاب ما متکی به ایمان مردم ومتعلق به ملت ایران ، امام راحل وشهدای بزرگوار است ودشمن می خواهد این سرمایه عظیم ملی را متزلزل کند.

امام جمعه نرماشیر یادآورشد :امروز با حضور مردم در صحنه به ویژه در راهپمایی 22بهمن توطئه های داخلی وخارجی را خنثی می شود و این حضور میثاق دوباره امت با امام خمینی(ره)ورهبرانقلاب است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.