مشهد/

ممنوعیت واردات لوستر سبب رغبت تولیدکنندگان داخلی شده ‌است

رئیس اتحادیه فروشندگان بلور، چینی و لوستر مشهد گفت: ممنوعیت واردات لوستر سبب رغبت تولیدکنندگان داخلی در ساخت محصولات باکیفیت و ایجاد فضای رقابتی در بازار شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از اتحادیه فروشندگان بلور، چینی و لوستر مشهد، حسین بهنام اظهار کرد: ممنوعیت واردات لوستر سبب رغبت تولیدکنندگان داخلی در ساخت محصولات باکیفیت و ایجاد فضای رقابتی در بازار شده که تولیدکنندگان باید این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان بلور، چینی و لوستر مشهد در زمینه افزایش تولید آویزه­های لوستر در داخل کشور بیان کرد: اکثر آویزه‌های لوستر از کشورهای ایتالیا، چین، اتریش و چک وارد کشور می­شد اما در حال حاضر تولیدکنندگان ساخت و تراش آویزه­های لوستر را با کیفیتی مطلوب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی انجام می­دهند.

وی ادامه داد: وضعیت بازار با پایان یافتن ماه­های محرم و صفر رو به بهبود بوده و تولیدکنندگان به دلیل ثبات نسبی نرخ ارز، نسبت به تولید رغبت پیدا کردند که امیدواریم با نزدیک شدن به ایام نوروز این روند همچنان ادامه یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان بلور، چینی و لوستر مشهد گفت: لوسترهای تولید داخل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حضوری پررنگ در بازار دارند.


برچسب ها: ممنوعیت ، واردات ، لوستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.