سردار سلامي در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي:

انقلاب اسلامي مقاومتي شورانگيز را در پيش چشم جهانيان به نمايش گذاشته است

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نبرد انقلاب اسلامي و جبهه استکبار گفت: به رغم همه تحريم‌ها و فشارها جنگ بدرها تکرار مي‌شوند و ما ايستاده‌ايم و توطئه‌هاي طايفه‌اي و قومي دشمن را خنثي مي‌کنيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار حسین سلامي" در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي که در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، خطاب به حاضران اظهار داشت: شما به سرزمين يک انقلاب بزرگ مشرف شده‌ايد که در سال 1357 با انفجار نور به رهبري يک روحاني بزرگ که بي‌شک نام او در آسمان‌ها بيش از زمين شناخته شده است، امام خميني(ره) به ده‌ها سال سلطه انگليس و آمريکا بر اين کشور خاتمه داده شد و آمريکايي‌ها مجبور به عقب نشيني از يکي از استراتژيک‌ترين مناطق جهان که به عنوان قلب عالم شدند و نبرد استکبار و انقلاب اسلامي آغاز شد.

وي افزود: انقلاب اسلامي علاوه بر اين که حامي منشور آزادي، استقلال و ارزش‌هاي اسلامي است جريان سيالي از انديشه اسلامي بوده که توسط معمار انقلاب انديشه‌هاي آسماني را با مسائل زميني پيوند داد و نظام مقدس جمهوري اسلامي را استوار کرد.

سردار سلامي تصريح کرد: انقلاب اسلامي از مرزهاي جغرافيايي کشورمان عبور کرد، نهضت بيداري اسلامي ريشه گرفت، فلسطين احيا شد و تفکر مبارزه با صهيونيسم و امپرياليسم غرب جان گرفت و ما از گردنه‌هاي سختي در اين نبرد عبور کرديم.

جانشين فرمانده کل سپاه گفت: محصول اين تفکر انقلابي تحميل جنگ جهاني 8 ساله در اوج تحريم و فشار و تنهايي بود، اما ايران اسلامي پيروز از اين نبرد خارج شد و صحنه نبردهاي نابرابر بين انقلاب اسلامي و جبهه استکبار رخ داد نبردهاي حزب‌الله و رژيم صهيونيستي در سال‌هاي 1996 و 2006 نبرد 2008 بين حماس و رژيم صهيونيستي و جنگ 8 روزه امسال در غزه همگي فراتر از تصور جهانيان بود.

وي افزود: انقلاب اسلامي مقاومتي شورانگيز را به نمايش گذاشت با وجود تحريم، رعب و وحشت و استفاده استکبار از همه ابزارهاي مدرن و سنتي براي شکست نفوذ انقلاب اسلامي در لبنان و فلسطين دشمن موفق به اين کار نشد لذا در جمهوري اسلامي ايران قدرتهاي مادي کوچک شمرده مي‌شوند و الله اکبر نشانه کوچک شمردن قدرت‌هاي جهاني است.

سردار سلامي تصريح کرد: ما براي خنثي کردن توطئه‌هاي جديد دشمن و تفرقه‌ طايفه‌اي و قومي استکبار براي نفوذ در جهان اسلام و شکست بيداري اسلامي؛ اين مسابقات قرآني را براي استحکام وحدت اسلامي برگزار کرديم.

جانشين فرمانده کل سپاه در پايان خاطر نشان کرد: جنگ بدرها تکرار مي‌شوند و ما ايستاده‌ايم و به رغم تحريم‌ها ماهواره مي‌سازيم در اتم حضور داريم، در نانو پيشتازيم و همه چيز را خودمان توليد مي‌کنيم و همه اين پيشرفت‌ها در پرتو رهبري‌هاي ولي‌فقيه انديشمند و حکيمان حضرت امام خامنه‌اي صورت گرفته است.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: انقلاب ، سلامی ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار