كواكبيان در جمع خبرنگاران:

درباره كانديداتوري‌ام در كنگره تصميم مي‌گيريم/جزئيات طرح جديد مردم سالاري

دبير كل حزب مردم سالاري گفت: براساس اين طرح جديد بايد هيئتي بي‌طرف گرد هم جمع شوند و براساس نظرسنجي تصميمات لازم را اتخاذ كنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مصطفي كواكبيان؛ دبير كل حزب مردم سالاري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اظهار داشت: من تصورمي‌كنم كه مشكل برخي از اصلاح‌طلبان متحد شدن در انتخابات نيست بلكه مسئله حضور در انتخابات است.

وي درباره كانديداتوري‌اش در انتخابات آتي گفت: امروز در كنگره در اين‌باره تصميم مي‌گيريم و موارد را در قطعنامه پاياني مي‌آوريم.

كواكبيان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران در باره طرحي كه به جز طرح مناسك، قرار است در انتخابات از سوي حزب مردم سالاري ارائه شود، گفت: يكي از مهمترين مباني براي اصلاح طلبان حمايت از يك نفر است و براساس طرح جديد بايد يك هيئت بي‌طرفي بشنييند و مطابق يك نظرسنجي تصميم بگيرند.

دبيركل حزب مردم‌سالاري در پاسخ به اينكه چه زماني اخبار كنگره اعلامي مي‌شود گفت: تا فردا بعد از ظهر اخبار را اعلام مي‌كنيم.

وي تاكيد كرد: حزب مردم سالاري از ابتدا اعلام كرده بود كه قصد شركت در انتخابات را دارد و اگر قرار بود طرح مناسك اجرايي شود، ديگر نيازي به نظرسنجي نبود.

كواكبيان درباره اتحاد ميان اصلاح‌طلبان گفت:‌ افرادي كه در كنگره‌هاي مختلف شركت نمي‌كنند مشكلي با اتحاد ندارند بلكه آنان نمي‌خواهند در انتخابات حضور يابند.

دبيركل حزب مردم‌سالاري در پايان خاطر نشان كرد: در گردهمايي تبيين طرح مناسك نيز ما عده‌اي را دعوت كرديم اما آن‌ها نيامدند، بعدا به خاطر عدم حضور از آنان گله كرديم كه گفتند ما اصلا نمي‌خواهيم در انتخابات شركت كنيم و تحريم با عدم مشاركت تفاوت دارد.

انتهاي پيام/پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار