هاچ بک جدید کیا + تصاویر

با این که تا ۱۷ اسفند زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو بیش از یک ماه باقی است اما کیا از همین حالا ذهن ها را برای حضور خود در این نمایشگاه آماده می کند و به تازگی عکس هایی را از یک خودروی هاچ بک منتشر کرده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از «پرشین خودرو»، بعد از آن که شرکت خودروسازی رولز رویس اعلام کرد در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو مدل جدید ریث Wraith خود را به نمایش خواهد گذاشت، کیا هم تصاویری از خودروی مد نظرش برای این نمایشگاه را منتشر کرده، اما جزئیات آن را شرح نداده است. 


استایل بدنه آن نشان می دهد که این خودرو، هاچ بک سه درب است و شباهت زیادی به خودروی پروسید Pro Cee'd دارد. 

کیا در مطبوعات از آن به عنوان «خودروی جدید مفهومی شهری تحریک آمیز مسابقه ای» provocative and racy new urban concept car یاد کرده است. 

معمولا زمانی که از کلمه شهری استفاده می شود منظور SUV های جمع و جور است اما این خودروی مفهومی جدید کیا علی رغم شباهت زیاد به جیوک Juke نیسان، ارتفاع خودروهای هاچ باک را دارا است. 

نکته قابل توجه این عکس های منتشر شده دماغ این خودرو است که شباهت به دماغ ببر دارد و تا حدودی نشان می دهد که طراحی در کیا در آینده به کدام سو می رود. 

ضمن آن که چراغ های جلو هم نشان از فراگیر شدن ال ایی دی ها در خودروهای مفهومی دارد. معمولا دو روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه، از خبرنگاران و رسانه ها دعوت می شود تا از نمایشگاه بازدیدبه عمل آورند. 

بنابر این جزئیات بیشتر در باره قوای محرکه و مشخصات فنی این خودرو در ۱۵ اسفند منتشر خواهد شد. 






برچسب ها: بازار ، خودرو ، کیا ، هاچ بک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار