امير سياري در مراسم تقدير از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش در رزمايش تخصصي ولايت 91:

رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه توانمندي نيروهاي مسلح ايران را با ابزار رسانه به جهانيان نشان داده‌ايم گفت: رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سياري در مراسم تقدير از عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش در رزمايش تخصصي ولايت 91 که در سازمان عقيدتي سياسي ارتش برگزار شد اظهار داشت: در جنگ نرم دشمن به دنبال اين است که بر ذهن‌هاي مردم به ويژه جوانان ما حاکم شود و رفتار ما را تغيير دهد تا عملي را که او مي‌خواهد ما انجام دهيم.

وي افزود: در اين زمينه ابزار کار آن‌ها قطعا رسانه است و همه توان خود را در اطاق‌هاي فکر پاي کار آورده‌اند اما در مقابل در کشور ما رسانه سرباز خط مقدم در جنگ نرم عليه دشمن است.

فرمانده نيروي دريايي ارتش تصريح کرد: دشمن سعي مي‌کند ناتواني نظام جمهوري اسلامي را نشان دهد و به ويژه در بحث‌هاي نظامي و نيروهاي مسلح از طريق رسانه عمل مي‌کند اما بايد در مقابل آن‌ها ايستادگي کرد و توانمندي نيروهاي مسلح را با ابزار رسانه ارائه داد تا اين توانمندي‌ها مشخص شود.

امير سياري گفت: اگر اين توانمندي‌ها در محدوده خودمان باشد و انعکاسي نيابد به خصوص در سطح بين المللي اثري نخواهد داشت.

وي افزود: در رزمايش ولايت 90 به گفته مقام معظم رهبري قوي‌ترين کار صورت گرفت که هم اثر ملي و هم فرا ملي داشت و ايشان فرمودند که البته صدا و سيما در انجام اين کار بسيار کمک کرد بنابراين بازتاب اين رزمايش‌ها به وسيله رسانه انعکاس مي‌يابد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش تصريح کرد: مقام معظم رهبري در 7 آذر امسال فرمودند که خوشبختانه چهره نيروي دريايي شناخته شده است بنابراين اين کار رسانه است که اين اقدام موثر را انجام داده که جا دارد از زحمات و تلاش همه عزيزان رسانه‌اي و به ويژه صدا و سيما که پاي کار آمده و توان نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه درياها را به ويژه در رزمايش تخصصي ولايت 91 نشان داده‌اند و همين طور از همه عزيزان برنامه ريز و مجري در ستاد کل نيروهاي مسلح سازمان عقيدتي سياسي و حفاظت ارتش تشکر کنيم.

اميرسياري اظهار داشت: کار تبليغاتي رزمايش بسيار خوب بود و با وجود مشکلاتي که حضور عوامل رسانه‌اي در زير دريايي‌ها ناو‌شکن‌ها و يا پرواز با بالگردها وجود دارد اما اين عزيزان همه اين مشکلات را تحمل کردند و انعکاس خوبي از رزمايش ارائه دادند.

وي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبري مبنی بر اینکه دريا عرصه بسيار بزرگي براي يک کشور در عرصه توسعه است و به ويژه سواحل درياي عمان براي ما جنگ است، ادامه داد: بايد از اين نعمت‌هاي خدادادي در دريا استفاده کنيم و بستر مناسبي را در اين زمينه به وجود آوريم.

اميرسياري گفت: اولين مطلبي که در اين زمينه نياز است فرهنگ سازي است که بيشترين اثر را در اين زمينه براي اجراي تدابير رهبري، رسانه ملي بر عهده دارد تا همگان بدانند که چرا دريا مهم است و چرا بايد در آب‌هاي آزاد حضور داشته باشيم و چه منافع و منابعي در آن داريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش افزود: در ديدار با مقام معظم رهبري به ايشان اين کار را که 10 دفعه درباره درياها در کتاب ششم ابتدايي آورده‌ايم به ايشان نشان داده‌ايم که معظم له از اين بابت ابراز خوشحالي کردند.

اميرسياري در پايان از زحمات عوامل رسانه‌اي صدا و سيما و ارتش جمهوري اسلامي ايران تقدير و تشکر و ابزار اميدواري کرد که همواره از حمايت‌هاي رسانه‌اي اين عزيزان برخوردار باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیاری ، تقدیر ، صدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار