مواد فروش پارک بهمن لو رفت

روز جاری مردی که در حین فروختن مواد مخدر صنعتی در محدوده پارک بهمن بود ،دستگیر شد.

رئیس کلانتری 130 نازی آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص برخی از اطلاعات بدست آمده مبنی بر فروش مواد مخدر صنعتی در محدوده پارک بهمن عوامل تجسس و اطلاعات این یگان اقدامات لازم و گسترده ی خود را در زمینه شناسایی و ردیابی متهم آغاز نمودند.

سرهنگ حسین تمیزی ضمن اشاره به درایت و هوشمندی ماموران انتظامی اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران جهت شناسایی این متهم در پارک بهمن به طور نامحسوس کنترل های شبانه روزی خود را آغاز نمودند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: ماموران در همین حین ناگهان متوجه فردی که به طور کاملا مشکوکی در حال پرسه زنی بود مظنون شدند که با زیر نظر گرفتن فرد مذکور متوجه شدند که قصد اقدام فروش مواد مخدر را به یک جوان دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با رویت این موضوع ماموران بلافاصله در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم را که قصد تسلیم شدن نداشت دستگیر کردند و پس از انتقال متهم به کلانتری خود را به نام کیانوش 26 ساله معرفی نمود و معترف شد که مدتها در این منطقه اقدام به فروش مواد مخدر می کرده است.

همچنین لازم بذکر است، از متهم قریب به 3 گرم شیشه کشف گردید و در بررسی دقیق تر ماموران متوجه شدند که این مواد فروش دارای سوابق کیفری در همین موضوع و یکی از متهمان حرفه ای در این گونه جرایم است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار