تمدن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

آغاز آموزش فرايندهاي انتخاباتي به فرمانداران و مسئولان استاني

استاندار تهران گفت: آموزش اصل قانون،‌ نحوه برگزاری انتخابات و همچنین آموزش در شمارش آرا بعد از انتخابات از جمله برنامه‌های مورد نظر در استانداری براي بهتر اجرا شدن انتخابات در کشور است.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران،‌ در ارتباط با برنامه‌های استانداری تهران برای برگزاري انتخابات ریاست جمهوری در کشور اظهار داشت: با توجه به همزمان برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه فیروزکوه و دماوند استانداري تهران در حال انجام اقداماتي در اين زمينه است.

وی افزود: به دلیل اینکه در حال حاضر اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری براي بررسي در دست مجلس شورای اسلامی است و منتظریم تا مراحل قانونی این مسئله طی شود تا ما هم بتوانیم بعد از اعلام و انتشار روز شمار انتخابات از سوي وزارت کشور اقدامات لازم را شروع کنيم.

تمدن با اشاره به انجام اقداماتي که پيش نياز انتخابات است گفت:‌ تاکنون یکسری اقدامات را در استانداری از جمله آموزش کامل کادرهای انتخاباتی در تمام مجموعه های مختلف بخشداری و استانداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی را آغاز کرده‌ايم.

استاندار تهران تصریح کرد: آموزش اصل قانون،‌ نحوه برگزاری انتخابات و همچنین آموزش در شمارش آرا بعد از انتخابات از جمله برنامه‌های مورد نظر در استانداری براي بهتر اجرا شدن انتخابات در کشور است.

وی با بيان اينکه مسئله ایجاد زیرساخت‌ها از دیگر اقدامات استانداری تهران در زمينه انتخابات است، افزود: اتصال شعب اخذ آرا به استانداری، پایگاه‌های وزارت کشور،‌ ستاد انتخابات و زیرساخت‌های مخابره‌ای، رایانه‌ای و الکترونیک کشور براي بهبود کيفيت در انتخابات در حال تکمیل است.

تمدن با اشاره به هماهنگی میان دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی در برگزاري بهتر انتخابات گفت: با توجه به همزمان برگزار شدن انتخابات شهر و روستا با ریاست جمهوری نیازمند افزایش میزان دقت، توجه، ممارست در امر برگزاری انتخابات هستیم تا بتوانیم با پشتیبانی‌های لازم به هدف مورد نظر خود برسیم.

استانداري تهران در ارتباط با انجام اقدامات لازم براي کاهش آلودگي هوا خاطر نشان کرد: اقدامات لازم را به طور کامل در ليستي متشکل از  37 بند مشخص کرديم تا از طريق اجراي اين موارد شاهد کاهش آلودگي هواي تهران باشيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تمدن ، دولت ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار