یادداشتی از مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال

می‌خواهند داوران دربی را تحت‌تاثیر قرار دهند

محمد سررشته داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در یادداشتی نوشت: پدیده وارونگی طی سال‌های اخیر آسمان ایران را آلوده کرده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سررشته داري در اطلاعيه اي بيان کرد: این پدیده که به پدیده گلخانه‌ای هم معروف است موجب سکون هوا و پایین آمدن دودهای سرد شده در بالای اتمسفر شده و هوا را به شدت آلوده می‌کند. می‌گویند این پدیده طی سال‌های اخیر بیشتر شده چون بنزین‌ها کیفیت مناسبی ندارند! در نتیجه سرب نوش‌جان می‌کنیم و در بیم از سونامی سرطان می‌ترسیم و می‌لرزیم.
 
با این وجود پدیده وارونگی در ایران طی سال‌های اخیر فقط برای دود و سرب نبوده است. این پدیده در موارد دیگر هم به اجرا در می‌آید که یکی از نمونه‌های مشابه در لیگ‌برتر رخ می‌دهد. این روزها همه در حال پشت پا انداختن برای استقلال هستند آنهم با تاکتیک وارونه جلوه دادن حقایق. استقلال از مبحث داوری خون به جگر شده و از درون می‌سوزد اما به حرمت داوری کشور لالمونی گرفته و حرفی نمی‌زند اما رقبا مدام مصاحبه می‌کنند و در مورد داوری به سود استقلال حرف می‌زنند.
 
برخی چنان بر این طبل می‌کوبند که انگار انزلی را نمی‌بینند. انگار خطاهای فراوان روی زمینی بازهای فانتزی استقلال را نمی‌بینند! آنها جای استوک‌های متورم شده روی پای فرزاد حاتمی را نمی‌بینند. آفسایدهای اشتباه را نمی‌بینند و پنالتی‌های نگرفته به سود استقلال را هم ایضا. حال سوال این است که چرا در این مقطع چنین پدیده وارونگی را به نمایش گذاشته‌اند و رویشان را آن طرف کرده‌ و سوت بلبلی می‌زنند؟
 
به جایگاه استقلال نگاه کنید! در صدر جدول است تو گویی بالای اتمسفر قرار گرفت و دیگران دوست دارند آن را پایین بیاورند. حالا تعقیب‌کنندگان دوست دارند به جای بالا کشیدن خود، استقلال را پایین بکشند و چه فرصتی بهتر از این هفته که دربی بزرگ ایران روبه‌روی استقلال قرار دارد. داور دربی را می‌خواهند متاثر از حرف‌های‌شان کنند. فشارها به اوج رسیده! از شمال و جنوب مصاحبه است که روانه می‌شود و این است جنگ سرد فوتبال ایران. استقلال اما بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
 
داوران فوتبال ایران هم، دیگر آنقدر با تجربه هستند که قضاوت را بر مبنای مصاحبه‌های جنگ سرد انجام ندهند آنها همه کارشان را بلدند. در واقع حالا باید جور دیگری به ماجراها نگاه کرد. نگاهی سالم، صحیح و پاک. استقلال به دنبال فوتبال پاک است و توصیه می‌کنیم دیگران هم به دنبال فوتبال پاک باشند. فوتبالی که در آن نتیجه در میدان مشخص شود نه خارج از آن و نه با مصاحبه‌های بی‌ربط و درعجبیم از کمیته انضباطی که چرا با چنین گویش‌هایی برخورد نمی‌کند.
 
استقلال حق شکایتش محفوظ است و دوستان هم باید پاسخگوی حرف‌های خودشان باشند. قرار نیست که تا ابد استقلال خاموش بنشیند. استقلال می‌رود برای قهرمانی، داورها هم اگرچه بعضا اشتباه می‌کنند اما آنها پاک‌ترین موجودات این لیگ با پدیده وارونگی هستند چرا که قاضی‌اند و کارشان را بلدند. بله استقلال تا اوج می‌رود آنهم با فن فوتبال و جنگی مردانه با مشت‌های آهنین و نه با بازی‌های عجیب.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار