گزيده‌اي از مصاحبه تفصيلي کي‌روش با باشگاه خبرنگاران؛

کی‌روش: حضور فردوسي‌پور در منزل من به کسي مربوط نيست/دوست دارم دربي 5_5 مساوي شود

سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگوي مفصل مطالب مهمي را در اختيار ما قرار داد که ضمن اشاره به پاره‌اي از اين گفتگو در کمتر از 48 ساعت آينده ‌مصاحبه کامل را روي اين سايت مشاهده خواهيد کرد.

کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی کشورمان در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رای فیفا ناعادلانه است و به خاطر مسائل و اتفاقات بازی با کره جنوبی نباید مرا 2 جلسه محروم می‌کردند.
 

وی در مورد وضعیت مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: ما بازیکنانی می‌خواهیم که عرق و علاقه ملی داشته باشند نه اینکه به خاطر موضوعات مختلف خودشان را از تیم ملی جدا کنند. زبان ما در تیم ملی فارسی است و نیازی به زبان دیگری نیست.



 

وی در مورد حضور عادل فردوسی پور در منزل شخصی‌اش تصریح کرد: نباید به مسائل خصوصی من کاری داشته باشند. در آن ساختمان 200 نفر زندگی می‌کنند مگر من می‌گویم که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. نباید کسی در زندگی خصوصی من دخالت کند.
 

کی روش در پایان گفت: دوست دارم دربی 5 بر 5 مساوی و چند گل را هم مدافعان بزنند. همه دربی‌ها مثل هم هستند و فرقی نمی‌کند که ال کلاسیکو باشد یا منچستر و لیورپول چرا که تمام دربی‌ها مثل هم هستند.



مصاحبه کامل بزودي منتشر خواهد شد./با
برچسب ها: کیروش ، زندگی ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.