محمود پاک نیت :

هيئت انتخاب منشا حواشي جشنواره است

اتفاقات داخل جشنواره ناشی از تصمیم گیری های هیات انتخاب است.

محمود پاک‌نیت، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم سینمایی "زیباتر از زندگی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم روایتگر زندگی پرفراز و نشیب یکی از سرداران شهید جنگ در جنوب کشور به نام شهید علم الهدی است که من و همسرم (مهوش صبرکن) به دعوت کارگردان و تهیه کننده این اثر حضور کوتاه یک سکانسی در این فیلم داشتیم البته بخشی از انگیزه ایفاگری در این نقش احساس دینی بود که به شهدای جنگ می کردم.
این بازیگر در ادامه در خصوص کیفیت جشنواره گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز سینما به حمایت، در صورت  استمرار حامي نداشتن، این هنر رو به افول نیز از بین می رود.
وی افزود: در حال حاضر با وجود افزایش فیلم ها و راه یابی این آثار به جشنواره شاهد پیشرفتی از نظر جذب و رعایت مخاطب در سینما نیستیم.
وی عنوان کرد: اتفاقات داخل جشنواره ناشی از تصمیم گیری ها هیئت انتخاب است که در صورت اعمال سلیقه شخصی و اجحاف آنها به این آثار خودشان متضرر خواهند شد.
پاک نیت بیان کرد: آثار ضعیف نیز باید به جشنواره راه بیابند زیرا کارگردانان و تهیه کنندگان این آثار در انتظار مطرح شدن و مورد بحث قرار گرفتن کارهای خود هستند اما در صورت اعمال سلیقه هیات انتخاب اتفاق وحشتناکی در جشنواره رخ خواهد داد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار