كوهكن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح كرد

استراتژي 5 گانه جبهه پيروان در انتخابات آتي/ انتخاب گزينه مقبول مردمي از ميان جبهه

عضو شوراي مركزي جبهه پيرون خط امام و رهبري استراتژي 5 گانه اين جبهه در انتخابات را تشريح كرد.

محسن كوهكن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تدوين استراتژي انتخاباتي در جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: جبهه پيروان خط امام و رهبري با عضويت 15 تشكل اصولگرا استراتژي انتخاباتي خود را تدوين كرده است و همگام با جامعتين حركت مي‌كنيم.

عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: تعيين مصداق در اولين گام ورود به انتخابات اقدامي برخلاف اجماع است بنابراين جبهه پيروان نيز در ابتداي كار مصداقي را مشخص نكرد چرا كه چنين مساله‌اي را شروع تكثر و اختلاف مي‌دانيم.

وي با بيان اينكه يكي ديگر از محورهاي استراتژي انتخاباتي اين است كه سعي كنيم گزينه مطلوب و مقبول مردمي را از ميان جبهه انتخاب كنيم، افزود: افرادي از جبهه پيروان براي كانديداتوري مطرح هستند و ما نيز آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

كوهكن در ادامه تشريح سناريوي‌هاي انتخاباتي جبهه پيروان اظهار داشت: سناريوي بعدي انتخاباتي، بر پايه رسيدن به وحدت و يا ائتلاف با ساير تشكل‌هاي اصولگرا استوار شده است.

مسئول انتخاباتي جبهه پيروان آخرين سناريوي انتخاباتي اين جبهه را مربوط به عدم تنازع دانست و ادامه داد: در نهايت اگر سناريو‌هاي قبلي به نتيجه نرسيد تلاشمان اين است كه وارد منازعه نشويم.

كوهكن با بيان اينكه مهمتر از اينكه چه كسي رئيس‌جمهور مي‌شود اين است كه فضاي كشور و انتخابات كاملا آرام باشد، خاطر نشان كرد: دشمنان جمهوري اسلامي و برخي نادان‌هاي داخلي در پي ايجاد فتنه‌اي ديگر هستند بنابراين بايد دوستان انقلاب در مسير تفاهم و آرامش حركت كنند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار