معاون درمان وزارت بهداشت:

تمام بیمارستان های کشور باید وب سایت داشته باشند

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اعتبار لوح تقدیر حاکمیت بالینی بیمارستان ها و مراکز درمانی برتر یکساله است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سیدحسن امامی رضوی در نشست خبری دومین جشنواره حاکمیت بالینی کشور گفت: ارزیابی های حاکمیت بالینی طبق این جشنواره سالانه انجام می شود بنابراین برخی بیمارستان هایی که سال گذشته در نخستین جشنواره حاکمیت بالینی رتبه آوردند ممکن است در ارزیابی های امسال حائز رتبه نشده باشند، بنابراین لوح های تقدیری که به بیمارستان ها داده می شود  به دلیل اینکه ارزیابی ها سالانه انجام می شود یکسال اعتبار دارد.

وی افزود: امسال به همه بیمارستان های کشور اعلام شده است که باید وب سایت داشته باشند و این بیمارستان های می توانند در روی این وب سایت خود یا از طرق دیگر نسبت به دریافت این لوح تبلیغات داشته باشند ولی ما به عنوان وزارت بهداشت به مردم نمی توانیم بگوییم بهتر است به فلان بیمارستان که حائز رتبه شده است مراجعه کنید.

وی افزود: بیمارستانی که در جشنوراه امسال لوح تقدیر کیفیت می گیرد در ارزیابی ها توانسته است بیش از 60 نمره از 100 نمره لازم را دریافت کند و ممکن است حتی یک بیمارستان فراتر از انتظار ما نمره گرفته باشد.

دکتر امامی رضوی خاطرنشان کرد: مهم ترین شاخص ها و مولفه های ما برای ارزیابی بیمارستان ها عدالت، کیفیت خدمات، پاسخگویی و کارآیی بوده اند.
وی با اعلام اینکه برای معرفی بهترین بیمارستان ها تمام بیمارستان های خصوصی، دولتی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح ارزیابی شده اند، گفت: حاکمیت بالینی یک زیرساخت مهم است که بیمارستان ها را برای استقرار نظام اعتباربخشی آماده می کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار