ازدواج آیینی مبارک/ نیمه گمشده ات را بهتر بشناس

گاه برای لحظه های تنهایی ات، بودن کسی معنابخش لحظاتت می شود کسی که از جنس خودت است،گاه در لحظه حیرانی کسی باید باشد تا تو را مدهوش کند ...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ازدواج آیینی است که از دیرباز در تمام ملل با فرهنگ و سنت های مختلف وجود داشته است و در ایران اسلامی،ازدواج، سنت پسندیده ای است که از سوی پیام آور رحمت و مهربانی، پیامبر اکرم(ص) نیکو شمرده است.
او که برای منافع اسلام و تبلیغ شعائر اسلامی هجرت ها کرد و جنگ ها نمود و ازدواج را نیز با نخستین بانوی مسلمان برای حفظ اساس کار خود و بنیان اسلام برگزید.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه (س)، سوم بهمن ماه مصادف با دهم ربیع الاول 1433، با همین مضمون مراسمی برگزار می گردد.
محمود  منیعی افزود: هدف از برگزاری این یادواره که چهارمین یادواره است حفظ سنت های اسلامی و تشویق و ترغیب جوانان در امر ازدواج  و زنده نگه داشتن آیین های اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم به گرامیداشت هفته وحدت با حضور اندیشمندان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه، خانواده معظم شهدا و هنرمندان در خیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان- بوستان اندیشه- فرهنگسرای اندیشه از ساعت 17:30الی 14 برگزار می شود و از خانواده های معظم شهرداری منطقه 7 تقدیر خواهد شد.
ازدواج پیوندی آسمانی است، پیوندی که ریشه در گذشته های دور دارد، اساس آن قدم های راستین تو به سمت خودت است.
باید خود را خوب بشناسی تا بتوانی شبیه ترین را نیز به خود انتخاب کنی.
دقت کن ببین خود را کجا جا گذاشته ای، نیمه گمشده تو در همان جاست آن را خوب بشناسی./ل
برچسب ها: ازدواج ، نیمه گمشده ، سنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار