پس از جلسه امروز با کفاشیان و کی روش؛

تاج: کفاشیان برای من و کی روش ضرب الاجل ده روزه مشخص کرد / من رحیمی را دوست می دارم!

سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتبال پس ازجلسه امروز با کی روش و کفاشیان از فرصت ده روزه رئیس فدراسیون به وی و کی روش برای برنامه ریزی خبر داد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان جلسه که در آکادمی فوتبال برگزار شد مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: کفاشیان برای  من و کی روش ضرب الاجل ده روزه مشخص کرد.
 
وی ادامه داد: کارلوس کی روش خواسته های منطقی از سازمان لیگ داشته است با وجود ناکامی اخیرمان مقابل ازبکستان، وی خواسته است که پشتیبانی جدی برای صعود به جام جهانی از تیم ملی داشته باشیم

تاج خاطر نشان کرد: کی روش حتی امیدواری داده است که شرایط برای تیم ملی خوب باشد می توانیم به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم سازمان لیگ 10 روز که با کی روش مذاکره خواهد کرد کمک و برنامه ریزی برای در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی خواهد داشت تا ضربه ای به لیگ برتر و تیم ملی خورده نشود.

وی ادامه داد: زمانی یک تیم ملی قوی خواهیم داشت که لیگ پویا و منظمی داشته باشیم لیگ ضربه بخورد تیم ملی نیز آسیب خواهد خورد.

تاج در مورد ادامه دادن رقابت های لیگ برتر اضافه کرد: با این که در این جلسه دو ساعته هنوز برنامه جدی تصمیم گیری نشد در مدت 10 روز باید نقطه نظرات به هم نزدیک شود تا تصمیم گیریها قطعی شود. کماکان به این روال بازی های لیگ برتر فوتبال ادامه می دهیم و تا 27 بهمن هیچ تعطیلی نخواهیم داشت و لیگ را به طور جدی دنبال می کنیم./آق
برچسب ها: سرپرست ، تاج ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار