عابدینی: هنوز هم می گویم فتح اله زاده جوک می گوید / به داور بازی ما باپرسپوليس ديکته کردند بازي را درآورد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: هنوز هم می گویم که ادعای فتح اله زاده در مورد دربی 78 جوک است چون هیچ توصیه ای برای مساوی شدن آن بازی نشده بود.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عده ای خرده می گیرند که چه طور ادعای فتح اله زاده در مورد دربی 78 جوک است اما وقتی می گویم به داور توصیه شده بود بازی پرسپولیس و داماش را برای پرسپولیس در بیاورد، واقعیت دارد هنوز هم می گویم که ادعای فتح اله زاده برای توصیه به آنها در دربی 78 جوک است بحث من این است که به بازیکن نمی گویی که بازی را در بیاورد چون چنین چیزی امکان ندارد اما به عوامل اجرایی می توانی بگویی.

وی افزود: داوری های ما همیشه با اعتراض همراه بوده است اما من بعد از 21 بازی لیگ و 3 بازی در جام حذفی دیدم که داور بازی را برای پرسپولیس در آورد شما بحث های کارشناسی را در برنامه های تلویزیونی ببینید تا متوجه ادعای من بشود، داور این بازی برای پرسپولیس کارت نداشت اما برای ما کارت داشت، غلامرضا رضایی حداقل باید 2 کارت زرد می گرفت و حداقل یک پنالتی ما دیده نشد.

وی افزود: داور بازی کارت داشت اما فقط برای ما و به او دیکته شده بود که بازی را برای پرسپولیس در بیاورد. بچه های پرسپولیس رعایت ساق های خودشان را برای دربی می کردند که این مسئله غیر حرفه ای است که فکر کنی 3 امتیاز دربی آنقدر مهم است که اگر بازی قبل از آن را باختی اهمیتی ندارد داور هم سعی می کند به بازیکنان پرسپولیس کارت ندهد تا محروم نشوند این قضیه کاملاً مشهود بود و برای همه معلوم بود که داور به بازیکنان پرسپولیس کارت نمی داد.

وی در ادامه گفت: این توصیه ها به داور بازی استقلال و ملوان نشده بود چون استقلال در زمین ملوان بازی می کرد و ما در تهران غریب بودیم و جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی می کردیم اما در انزلی داور نمی توانست چنین کاری کند من می گویم به داور بازی استقلال و ملوان توصیه نشده بود مگر اینکه احمدزاده بگوید.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: من نمی گویم که داور بازی ما و پرسپولیس بد سوت زد اتفاقاً می گویم بضاعت خوبی دارد و جوان و آینده دار است اما به او دیکته شده بود تا بازی را در بیاورد یعنی اینکه آن نتیجه ای که می خواهند، رقم بخورد و بازیکن حریف 2 کارته و 3 کارته نشود.

وی افزود: در یک بازی هم هست که یک تیم می برد اما آنقدر به بازیکنانش کارت می دهند که بازی بعد را از دست بدهند چون نتیجه آن بازی مهم نیست اما بازی بعدی اهمیت دارد داوری اگر منصفانه باشد، کسی اعتراض نمی کند اما اگر طوری باشد که یک تیم ضرر کند، همه ناراحت می شود داور مثل آب خوردن به مهدوی کیا که کاپیتان ما است، کارت می دهد اما خطای غلامرضا رضایی روی داسیلوا را به نفع پرسپولیس می گیرد، یعنی هرچه برخورد پشت محوطه جریمه ما است را برای آنها می گیرد و اینها معنی و مفهوم دارد.

وی تصریح کرد: بنده در 24 بازی لیگ و جام حذفی اعتراض نکرده بودم یعنی اینکه اشتباهات داوری را عمدی نمی دیدم اما در بازی ما و پرسپولیس کاملا عمدی بود آنها با من مشکل دارند که چنین کاری مي کنند چون در حال حاضر با مدیران رده بالای فدراسیون مشکلی ندارم اما با کمیته ها مشکل دارم به خصوص کمیته داوران .

وی افزود: بازگشت تاج به فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی است نمی دانم چرا رحیمی مدیر عامل سپاهان مخالف است و هنوز از او نپرسیده ام اما تاج درکار آدم قوی و با بضاعتی است و در بدنه فوتبال بوده و سالها در این رشته زحمت کشیده است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانم برای دیدن بازی رئال و منچستر یونایتد در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا حتما به مادرید می روم چون این جور دیدارها یک هیجان بزرگ فوتبالی است که دوست داریم در آن باشیم. من طرفدار بارسلونا هستم و آخرین بازی بزرگی که از نزدیک دیده ام ال کلاسیکو بارسا و رئال در سه سال قبل بود و دیگر فرصت نشد که چنین بازیهایی را از نزدیک ببینم، اما دوست دارم بازیهای بزرگ دنیا را در استادیوم ببینم.

عابدینی در پایان گفت: وقتی شما بازیهای بزرگ را از تلویزیون می بینید، حرکت های بازیکنان را کمتر می بینید و در جو و فوتبال زیبایی که انجام می شود، قرار نمی گیرید اما در نیوکمپ جمعیت 117 هزار نفری ظرف 25 دقیقه تخلیه شد و زمانی هم که به استادیوم می آمدند ، کسی دنبال صندلی اش نمی گشت و همه راحت روی صندلی خودشان می نشستند که نشان از نظم و انضباط در کنار یک هیجان مثبت است اینگونه بازیها واقعا زیبایی های زیادی دارد و بسیار پرهیجان است و دوست دارم از نزدیک ببینم چون بعد از مسائل معنوی، در مسائل اجتماعی فوتبال بهترین لذتی است که امثال ما دارند و سعی می کنم از این لذت ها استفاده کنم و دستاوردهایی که از این بازیهای بزرگ دارم را دراختیار دیگران قرار بدهم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار