زنجان/

زنجان یكی از استانهای برجسته كشور در فعالیت های قرآنی

زنجان یكی از استانهای برجسته كشور در فعالیت های قرآنی و فرهنگی محسوب می شود و باید از ظرفیت های موجود برای توسعه هرچه بیشتر فعالیت ها در این حوزه نهایت بهره برداری را داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان

- استاندار زنجان   در ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان ، گفت: زیر ساخت ها و ظرفیت های بسیاری در این استان برای توسعه فعالیت های قرآنی وجود دارد.

رئوفی نژاد ، افزود: فعالیت های گسترده ای هم اكنون در اقصی نقاط این استان در حوزه قرآن و اهل بیت(ع) در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ریشه كنی بی سوادی قرآنی یكی از طرح هایی است كه در حوزه فعالیت های قرآنی برای اولین بار در كشور،‌ در این استان اجرا شد.

استاندار زنجان، با بیان اینكه تمام فعالیت های قرآنی در این استان، ‌با همكاری و پشتیبانی مردم و صرف اندك اعتبار تخصیص یافته از سوی دولت صورت می گیرد، فعالیت های سازمان های مردم نهاد را بزرگترین حامی از برنامه توسعه و ترویج آموزش و تبیین ارزشهای قرآنی عنوان كرد.

رئوفی نژاد با اشاره به لزوم بهره برداری از تمام ظرفیت های موجود در حوزه فعالیت های قرآنی تصریح کرد: لازمه تحقق این برنامه شناسایی نقاط ضعف، خلا ها و كاستی های موجود در این عرصه می باشد.

وی بر لزوم تجلیل و تقدیر ارزشمند و قابل توجه از قاریان و حافظان قرآنی تاکید وخاطر نشان کرد:عدم حمایت از این افراد موجب تخریب تمامی برنامه ریزی های صورت گرفته می شود ../س

برچسب ها: برجسته ، استان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.