اردبيل/

اقتدار نظام مدیون خون شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر گفت:‌ اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون هزاران شهیدی است که حریت را برای این سرزمین به ارمغان آورده و شکست و ناکامی را برای دشمنان رقم زده‌اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن عبادالله‌زاده صبح امروز در آیین پاسداشت هشت شهید والامقام مشگین‌شهری در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در مشگین‌شهر اظهار داشت: اگر امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران می‌توانند با آزادگی خواسته‌ها و مطالبات خود را به زبان آورده و حقایق را بازگو کنند نشأت گرفته از این حقیقت است که خون شهید و حرکت بی‌نظیر او به این ملت روحیه‌ای مضاعف و شجاعت تمام نشدنی داده است.

وی با اشاره به این‌که ملت جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی حتی سخت‌تر از دوران جنگ و جهاد و تحریم‌های اقتصادی بر روی اصول و مبانی ارزشی خود ایستاده است و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نکرده‌ است، خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ شهادت و ایثار پیوند خورده است که حقیقت آن جز دینداری و آزادگی چیز دیگری نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر یادآور شد: اگر امروز آمریکا و همدستان منطقه‌ای او از ملت ایران هراس دارند به خاطر آن است که روحیه گذشت و ایثار این ملت را در جنگ هشت ساله و حوادث مختلف تجربه کرده‌‌اند.

عبادالله‌زاده گفت:‌ این ملت خالق حماسه‌های بی‌نظیری همچون 22 بهمن، 13 آبان، 9 دی و همچنین 12 فروردینی است که در تمام این مقاطع اسباب شرمندگی و سرافکندگی استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر فراهم آمده است.

این مسئول عنوان کرد: ما هر چه قدردان و سپاسگزار خون‌های ارزشمند ریخته شده در اقتدار و عظمت این سرزمین باشیم باز هم کم است و بهتر است در دایره اقتدار و عظمت روز‌افزون خود برای همیشه پاسدار چنین حرمت‌هایی باشیم و اجازه ندهیم خواسته و مطالبه شهدا و خانواده‌های آن‌ها رنگ و بوی کهنگی بگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر اظهار داشت: بهمن‌ماه یادآور حوادث شیرین برای این ملت است چراکه در بهمن 57 مردم ما تمام مرز‌های خودخواهی و تکبر و استکبار را پشت سر گذاشته و یک تنه با ایستادگی و جانفشانی به همه دنیا نشان دادند که این نظام و انقلاب برای همیشه به پشتیبانی ملت و تبعیت از ولایت همراه با بصیرت زنده و بالنده است.

گفتنی است،‌ در جریان نهضت انقلاب اسلامی در سال 57، هشت شهید در شهرستان مشگین‌شهر جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی به فیض شهادت رسیدند که از جمله آن‌ها الماس تقی‌اوغلی، قاسم عبدالعلی‌اوغلی، ذبیح‌الله رضایی، اباذر بیرامی و لطیف نظری هستند که در خیابان سازمان سابق و شهدای فعلی به فیض شهادت نائل آمدند.

در این برنامه ضمن گلباران مزار این شهدای والامقام شرکت‌کنندگان با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره شهیدان پر‌غرور جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند./ج1

برچسب ها: ایثارگر ، حماسه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.