رودهن/

تخفیف 20 درصدی در صورت شارژ برچسب با پرداخت سامانه الکترونیکی عوارض

طبق اعلام مسئولان امر، در صورت شارژ برچسب پرداخت سامانه الکترونیکی عوارض، بین هفت تا 20 درصد تخفیف به مردم ارائه می‏ شود.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تخفیف در شیوه پرداخت الکترونیکی از مزیت های این طرح است.

وی ادامه داد: بر اساس طرحی نوین، تسویه ‌حساب هر خودروی دارای برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض ظرف 24 ساعت انجام شده و روال کار از طریق پیام کوتاه به فرد صاحب خودرو اعلام می ‏شود.

نیکزاد اضافه کرد: همچنین اگر کسی از مقابل این سامانه با برچسب و بدون شارژ عبور کرد، اعمال قانون نمی ‏شود؛ بلکه از طریق پیام کوتاه الزام در شارژ برچسب به فرد تذکر داده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی از تجهیز همه آزاد راه‏ های کشور به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض تا شهریور ماه سال 92 خبر داد و افزود: در حال حاضر، کشور دارای 16 آزادراه است.

وی ادامه داد: تا امروز دو اتوبان تهران- قم و آزادراه تهران - پردیس به سامانه‏ های پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شده ‏اند.

نیکزاد اضافه کرد: طبق توافقات به عمل آمده، مقرر شد که تا انتهای سال‏ جاری محور های اهواز - بندرعباس، قم - کاشان و ساوه - همدان نیز به این امکان تجهیز شوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در افق برنامه ‏های منتهی به شهریور 92 قرار است تا هر 16 آزادراه موجود در کشور به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شوند.

این مسئول ادامه داد: این مسئولیت از سوی مسئولان بانک مسکن تقبل شد و این مهم با همکاری بخش «آی.سی.تی» وزارت راه و شهرسازی در حال تحقق است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: البته باید این امکان با مشخص کردن لاین نقدی و الکترونیکی در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین مزیت راه‏ اندازی بخش پرداخت الکترونیکی عوارض، تکریم و احترام به مردم است؛ صرفه‏ جویی در زمان و همچنین سوخت را نیز می‏ توان به عنوان دیگر مزیت این امکان بر شمرد./س


برچسب ها: تخفیف ، عوارض ، الکترونیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.