قم/

هم اندیشی مسئولان آستان مقدس قم و وزارت امورخارجه

جمعی از مسئولان و کارشناسان ارشد وزارت خارجه با مدیران و مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) دیدار وگفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد وزارت امور خارجه و ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قم با حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌نژاد، نائب التولیه و مسئولان روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس قم دیدار و به تبادل نظر پرداختند.
حمید مکارم ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه استان قم در ابتدای این جلسه هدف از دیدار را گسترش فعالیت‌های پژوهشی دانست و گفت: ‌این دیدار و تبادل نظرات در راستای گسترش فعالیت‌های پژوهشی و افزایش تعاملات پژوهشی بین استان قم و وزارت امور خارجه می‌باشد.
وی اضافه کرد:‌ با چشم اندازی که برای فعالیت های بین‌المللی در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تبیین شده است، آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) می‌تواند نقش ویژه‌ای در پیشبرد این اهداف داشته باشد.
ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه استان قم با اشاره به جایگاه ویژه استان قم و حرم مطهردر میان کشورهای اسلامی تصریح کرد: ‌توصیه‌ها و رهنمود‌های مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) می‌تواند کمک شایانی در به ثمر رسیدن چشم انداز بین‌المللی وزارت امور خارجه داشته باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.