شهرکرد /

هیچ سفارشی برای حضور تاج در فدراسیون فوتبال نبوده است

رئیس فدراسیون فوتبال کشور، از تدوین برنامه ای برای صعود تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی خبر داد.

علی کفاشیان، با اشاره به نشست  اخیر خود با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمینه صعود تیم  ملی به جام جهانی با کی روش، نشستی برگزار شد و برنامه بسیار قوی فدراسیون برای رفتن  به جام جهانی تهیه شده است .
وی افزود: در این راستا پنج بازی، پیش روی تیم ملی  فوتبال است که سه بازی برای صعود به جام جهانی و دو بازی برای مقدماتی جام ملت های  آسیا باید انجام شود .
کفاشیان اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی  مصمم شده اند و برای اثبات خود نیازمند زمان می باشند و صعود به جام جهانی برای  ایران اهمیت بالایی دارد .
وی، در باره مصاحبه اخیر کارلوس کی روش سرمربی  تیم ملی فوتبال ایران با یک رسانه معاند گفت: در این راستا با کی روش، جلسه ای  برگزار شد و او نیز دلایل خود را اعلام کرد.
کفاشیان، توجیه کارلوس کی روش  برای مصاحبه با این رسانه معاند این بود که این رسانه در کشورهای مختلف مخاطب دارد .
رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: کارلوس کی روش، در این زمینه  اعلام کرده است که محتوای مصاحبه اش حمایت از تیم ملی فوتبال ایران بوده  است .
وی متذکر شـد: به کارلوس کی روش اعلام شد که با رسانه هایی که با  جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند، مصاحبه نکند و فدراسیون نمی تواند با رسانه هایی  که مورد تایید جمهوری اسلامی ایران نیستند ،گفتگو و مصاحبه کند .
کفاشیان، در پاسخ  به این سوال که برخی از کارشناسان، حضور مهدی تاج را در فدارسیون فوتبال سفارشی می  دانند، گفت: هیچ گونه فشار یا سفارشی برای حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال نبوده  است.
وی افزود: مهدی تاج چهار سال با فدراسیون فوتبال سابقه همکاری داشته است  و حضور وی در این دوره می تواند به فوتبال و لیگ برتر کمک کند .
رئیس فدراسیون فوتبال کشور، در پاسخ به  این سوال که آیا رئیس فدراسیون با مهدی تاج اختلاف نظر دارد، گفت: من، مهدی تاج را  برای نایب رئیسی اول فدارسیون معرفی نکردم و خود وی نیز نامزد نشد .
وی اظهار داشت:  مهدی تاج تجربه بالایی دارد و کسی با تجربه تر از وی را برای سرپرستی سازمان لیگ  فوتبال پیـدا نکردم .
کفاشیان، درباره گزارش اخیر در خصوص عملکرد  مالی فوتبال ایران افزود: گردش مالی فوتبال ایران شفاف است و در مجمع اخیر  فدراسیون فوتبال نیز گزارشی از گردش مالی فوتبال ایران ارائه شد .
به گفته وی،در  حال حاضر پول کمتری به فوتبال وارد شده است، چرا که بودجه لازم در اختیار فدارسیون  نیست.
کفاشیان،در خصوص حضور خود در دادسرا نیز خاطر نشان کرد: این نخستین بار نبود که به  دادسرا می روم و تاکنون چندبار اتفاق افتاده است .
با حضور علی کفاشیان، رئیس  فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، سعید زارع به عنوان رئیس هیات فوتبالاستان  چهارمحال و بختیاری انتخاب شد./س
برچسب ها: حضور ، تاج ، فدراسیون ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.