مشهد/عضو کمیسیون صنعت ، معدن و تجارت در مجلس :

بیش از 40 میلیارد تومان به صنعت سبزوار تزریق می شود

عضو کمیسیون صنعت ، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی از تزریق بیش از 40 میلیارد تومان به صنعت سبزوار خبر داد


رمضانعلی سبحانی‌فر در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل کشور با حضور مسوولان ملی و استانی در یک دوماه اخیر در شهرستان سبزواربا تاکید بر اینکه زمان ابلاغ بودجه به دستگاهها شهریور و مهر فرا رسید، بیان کرد: هنوز اعتبار لازم را تخصیص ندادند و نمی‌توان قضاوت کرد که چالشها در سال جاری در کدام قسمت‌ها قرار دارد تا برای رفع و حمایت از آنها اقدام کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت حدود 2 ـ 3 ماه از ابلاغ بودجه، ادامه داد: در این راستا کمیسیون‌های مرتبط مثل صنایع و معادن مشکلات را پیگیری کرده و کارگروه‌هایی نیز از مجموعه دستگاه‌های دولتی و دولت همچون کارگروه تسهیل تشکیل شده است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در حدود 6 هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در این بخش گذاشته شده، گفت: این ستاد پس از تشکیل پرونده و بررسی آن، به صنعت و تولیدی که دچار مشکل باشد کمک می کند.

وی اشاره کرد: در کمیسیون اقتصادی و صنایع طرح‌هایی برای حمایت مالی و غیرمالی تهیه شده، که امیدواریم با پیش بینی اعتبارات لازم به مجلس بیاید و بخشی از مشکلات تولید و صنعت را برطرف کند.

عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت در مجلس در خصوص پیش بینی برای وضعیت تولید تا آخر سال جاری ابراز داشت: داریم حمایت می‌کنیم که صنعت و تولید به زمین نخورد که امیدواریم با این اولویت جاهایی که نیاز به توسعه داشته توسعه داده شود.

وی همچنین در رابطه با تاثیر تحریم‌ها در تولید، اظهار داشت: بهصورت طبیعی تحریم‌ها بر واردات مواد اولیه و نوسانات ارز تاثیرگذاربوده که این موارد صنعتگران و تولیدکنندگان را دچار چالش کرده است/ س

برچسب ها: صنعت ، سبزوار ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.