در دویست و شصت و نهمين نشست باشگاه فيلم؛

فيلم سينمايي«من و زيبا» نقدو بررسي مي شود

در دویست و شصت و نهمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران و به مناسبت ايام شهادت امام حسن عسگري، فيلم سينمايي«من و زيبا»یکشنبه1 بهمن، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران نمايش، نقد و بررسي می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،داستان«من و زيبا» درباره موسي است كه در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد همسرش بر اثر درد زایمان جان می سپارد او فکر می کند که باعث مرگ همسرش شده و تمام وجودش را پای تنها یادگارهمسرش می ریزد.
در اين فيلم براي اولين بار شهاب حسيني در نقش مكمل و پرويز پرستويي در نقش اصلي كنار هم بازي مي كنندو تمام صحنه‌هاي آن در شمال ايران فيلمبرداري شده است.
پرویز پرستویی، شهاب حسینی، عمار آقایی، دریا عاشوری، صادق صفائیان، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی و ... در اين فيلم ايفاي نقش مي كنند.  
نشست نقد اين فيلم سينمايي بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور فريدون حسن پور(كارگردان)، جواد نوروزبيگي(تهيه كننده)، آزيتا تركاشوند و حديث ميراميني(بازيگران)، بهنام صادقي(كارشناس - مجري)و محمدتقي فهيم(منتقد)برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار