تبریز/

آمادگی حضور صنعتگران آذربایجان شرقی در بازار منطقه آزاد کیش

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان این استان آمادگی حضور در بازار منطقه آزاد کیش و کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،عسگری در نشست با حضور تعدادی از صنعتگران استان و مسوولان منطقه آزاد کیش، افزود: منطقه آزاد کیش به سرعت در حال توسعه است و این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای حضور تولیدات و محصولات صنعتگران آذربایجان شرقی در این منطقه به شمار می رود.

وی گفت: بر اساس اعلام مسوولان این منطقه آزاد، ده ها طرح عمرانی همچون هتل، مراکز تجاری و خدماتی و مسکونی در کیش در حال ساخت است که صنعتگران آذربایحان شرقی آمادگی دارند بخش اعظمی از نیازهای این پروژه ها از جمله کاشی، درب و پنجره، سیمان، گچ و سایر نیازها را تامین کنند.

عسگری گفت: در کنار تامین نیازهای کیش، صنعتگران آذربایجان شرقی این ظرفیت را دارند برای ورود به بازار حاشیه خلیج فارس وارد گود تولید در این منطقه شوند که بررسی نحوه همکاری ها در این زمینه باید به صورت کارشناسی بین طرفین انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور صنعتگران این استان در منطقه آزاد کیش، یادآوری کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی شاخص استان در این تور صنعتی حضور دارند و ضمن آشنایی با ظرفیت های صنعتی کیش، به چگونگی آغاز ارتباطات بین آذربایجان شرقی و کیش می پردازند.

عسگری گفت: صنعتگران آذربایجان شرقی با همت و پشتکار فراوان توانسته اند فعالیت های خود را توسعه دهند و در شرایط کنونی که برخی صنایع دچار مشکل شده اند، صنعتگران این استان با درایت خود به نسبت سایر استان ها در وضعیت بهتری به سر می برند./س

برچسب ها: آمادگی ، حضور ، صنعتگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.