مسبب اصلي فاجعه كوستا كونكورديا: معذرت خواهي؟؟

كاپيتان فرنچسكو اسكتينو كه ناخداي كشتي معروف كوستا كونكوردياي ايتاليا بود ، معذرت خواهي از خانواده قربانيان اين حادثه را بي معني قلمداد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ در پي سالگرد كشته شدن 32 نفر و زخمي شدن دهها نفر در فاجعه برخورد كشني تفريحي كوستا كونكورديا در ايتاليا ،خاونده قربانيان منتظر معذرت خواهي كاپيتاني بودند كه زودتر از تمامي مسافران،پس از برخورد كشتي را ترك كرد.
كتپيتان فرانچسكو اسكتينو در گفتگو با تلويزيون راي ايتاليا ،در پاسخ به اين سوال كه حاضر هستيد تا زا مزدم بابت اين حادثه عذر خواهي كنيد ، گفت: به نظرم معذرت خواهي بي معناست چراكه اولا تنها من مقصر اين اتفاق نبوده و بخش اعظمي از كاركنان كشتي مقصرند و در مرتبه بعدي من تخلفي در خارج از حيطه وظايفم انجام نداده ام و اينكه جان خودم را نجات داده ام كاري منطقي از ديد خودم است.
اين كاپيتان از بابت كم كاري و بي توجهي به وضعيت مسافران و ترك زودهنگام كشتي ، هم اكنون منتظر تشكيل جلسه دادگاهش است ،اما او هيچ كدام از ادعاهاي مربوطه در خصوص تخلف وي را قبول ندارد.

اكنون پس از گذشت يكسال از واقعه كوستا كونكورديا : ويرانه هاي اين كشتي در محل قرار دارد و قرار است تا در خلال ماههاي آينده از محل تصادف حذف شود.

بحران كوستا كونكورديا ضربه فلج كننده اي بر اقتصاد گردشگري ايتاليا وارد كرد چرا كه عليرغم گذشت يكسال از اين فاجعه ، آمارها نشان مي دهد كه ميزان گردشگران خارجي كه تمايل به حضور در ايتاليا را دارند كاهش چشمگيري پيدا كرده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار