حواشي حضور رئيس‌جمهور در مجلس؛

كدام وزرا همراه احمدي‌نژاد به مجلس آمدند + تصاوير

برخي از وزرا و مسئولان از بدو ورود احمدي‌نژاد به حياط مجلس، وي را همراهي كردند و البته مستمع سخنان وي در صحن علني نيز بودند؛ غلامحسن الهام، محمدرضا رحيمي، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني، لطف‌الله فروزنده، علي‌اكبر صالحي، حاجي‌بابايي، شيخ‌الاسلام، غضنفري، بهمني، زريبافان، نسرين سلطان‌خواه و ... از جمله همراهان امروز احمدي‌نژاد در مجلس شوراي اسلامي بودند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمود احمدي‌نژاد پس از حدود يك هفته كش و غوس، صبح امروز براي سخنراني در صحن علني امروز مجلس حاضر شد و اين در حالي بود كه از همان ساعات اولیه صبح، مجلس خود را آماده پذیرایی از رئيس‌جمهور کرده بود و با نصب پرچم‌های سه رنگ کشورمان در مقابل مجلس و استقرار انتظامات، خبر از جلسه علنی متفاوتی می‌داد.

اما برخي از وزرا و مسئولان از بدو ورود احمدي‌نژاد به حياط مجلس، وي را همراهي كردند و البته مستمع سخنان وي در صحن علني نيز بودند؛ غلامحسن الهام، محمدرضا رحيمي، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني، لطف‌الله فروزنده، علي‌اكبر صالحي، حاجي‌بابايي، شيخ‌الاسلام غضنفري، بهمني، سيد محمد حسيني، زريبافان، نسرين سلطان‌خواه و ... از جمله همراهان امروز احمدي‌نژاد در مجلس شوراي اسلامي بودند.






























اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۵:۳۱ ۲۷ دی ۱۳۹۱
خداکنه این رفت و اومدها به نفع مردم و اقتصاد باشه!!!!!
آخرین اخبار