رئیس سوارکاری استان خوزستان:

به خاطر نبود هزینه مسابقات استقامت کشوری را لغو کردیم

رئیس سوارکاری استان خوزستان گفت: به دلیل نداشتن پول، مسابقات استقامت کشوری را لغو کردیم.

حشمت حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه به خاطر نبود اعتبار کافی رقابتهای استقامت کشوری را که قرار بود در نیمه اول بهمن سال جاری در این استان برگزار شود را لغو کردیم و درخواست میزبانی را به فدراسیون پس دادیم .

وی تصریح کرد: از نظر تامین بودجه با مشکل مالی روبرو هستیم و با آن دست و پنجه نرم می کنیم فدراسیون که پولی ندارد به ما کمک کند مقداری هم به تربیت بدنی داده است که این مقدار امسال نصف شده است در عوض خرجمان 3 برابر شده است.

حسن زاده در ادامه گفت: برای اجرای مسابقات اندک مبلغی را اسپانسر تبلیغاتی کمک می کند و هزینه ای نیز اسبرانی پرداخت می کنند.

وی اشاره کرد: اگر بتوانیم به سمت خصوصی شدن حرکت کنیم خیلی بهتر است و می توانیم در آموز این داشته باشیم البته این روش نیاز به امکانات خاص دارد.

حسن زاده تاکید کرد: رقابتهای کورسی استانی از روز یکشنبه 24 دی در خوزستان آغاز شده است که این جمعه 29 دی دومین هفته خواهد بود و جمعه هفته آینده 6 بهمن سومین هفته برگزار می شود و مسابقات با انتخاب تیم های برتر به کار خود پایان می دهد و در ادامه رقابتهای کشوری را خواهیم داشت که به احتمال زیاد از 18 بهمن شروع خواهد شد و استانهایی که اسب عرب دارند در این مسابقات حضور پیدا می کنند.

وی گفت: تمامی رقابتهای کورسی استان در مجموعه سوارکاری دزفول برگزار می شود این مکانی که پیست سنتی دارد مدتی است توسط تربیت بدنی استان در حال بازسازی است تا امکانات آن به حد استاندارد برسد.

حسن زاده گفت: متاسفانه در کل استان فقط همین یک مجموعه سوارکاری را داریم که با توجه به استقبال پرشور مردم از کورسی و دیگر رشته های سوارکاری کمبود احساس می شود برای ساخت مجموعه دیگر زمین مناسب وجود ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رقابتهای کورسی کشوری بصورت بهاره در تهران و یزد تابستانه و پائیزه در تهران و زمستانه در خوزستان برگزار می شود و استان های مطرح در این ورزش یزد، تهران و خوزستان هستند و برای حریفان خود خط و نشان می کشند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار