در دویست و شصت و هشتمين نشست باشگاه فيلم؛

فيلم سينمايي«زندگي خصوصي آقا و خانم ميم» نقدو بررسي مي شود

در دویست و شصت و هشتمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران فيلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم»به كارگرداني «روح الله حجازي» سه شنبه26دي، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران نمايش، نقد و بررسي می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،فیلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم»داستان محسن است که به‌ واسطه شرایط کاری جدید تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این راستا تغییراتی را به همسرش آوا تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح «مدرن» زندگی اين خانواده را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.
این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و بازی حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا،امید روحانی، حمید نیری، سوگل طهماسبي و ... ساخته شده است.    
نشست نقد اين فيلم سينمايي بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور روح الله حجازي(كارگردان)، حميد فرخ نژاد و مهتاب كرامتي(بازيگران)، محمد باغباني(منتقد) و محدثه قبادي(كارشناس- مجري)برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.