فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

قول مساعد احمدي‌نژاد به نمايندگان آذربايجان براي پروژه‌هاي نيمه تمام

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نمایندگان آذربایجان‌ شرقی در مجلس به منظور گفتگو و بیان مشکلات حوزه خود با رئیس‌جمهور دیدار داشتند.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در خصوص جلسه شب گذشته رئیس‌جمهور با نمایندگان آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان این منطقه مشکلاتی را که در حوزه انتخابیه خود داشتند را شخصا در حضور رئیس‌جمهور مطرح کردند.

وی افزود: نمایندگان آذربایجان‌ شرقی پروژه‌هایی را که در این منطقه از قبل عملیات آن‌ها شروع شده بود و نیاز به حمایت بیشتری از سوی دولت را داشت به رئیس‌جمهور برای بررسی ویژه آن‌ها ابلاغ کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه رئیس‌جمهور مساعدت‌های لازم را برای برطرف کردن مشکلات این حوزه انتخابی در این جلسه انجام داد‌ند، تصریح کرد: دولت با تمام قدرت در برطرف کردن مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

فروزنده خاطر‌نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردم و بخش خصوصی هم در این جلسه مورد تاکید نمایندگان و رئیس‌جمهور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه رئیس‌جمهور شرایط کشور را برای نمایندگان مجلس تبیین کرد، گفت: حل مشکلات اقتصادی و دور زدن تحریم‌ها تنها با همکاری مسئولان و قوای سه گانه محقق می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: تاکید بر وحدت و همدلی دولت و مجلس از نقطه‌نظرات مشترک نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور بود.

فروزنده در خاتمه یادآور شد: برگزاری جلسات مشترک نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور موجب گسترش همکاری‌ها و همدلی دولت و مجلس خواهد شد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار