عاشوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تكليف "دولت" براي تامين کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر هر سه ماه یک بار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بر این اساس، دولت مکلف خواهد بود کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر را هر سه ماه یک بار تأمین کند .

ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این نشست طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتا این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

 وی در ادامه افزود: طراحان این طرح در نظر دارند که دولت مکلف به تأمین نیاز کالاهای اساسی اقشار‌آسیب پذیر جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شود که براساس این طرح دولت مکلف خواهد شد هر سه ماه یکبار یک سبد کالا شامل کالاهای ضروری از جمله برنج، روغن، گوشت، مرغ و ... در اختیار این افراد قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه تصریح کرد: با تصویب کلیات این طرح اعضای کمیسیون در جلسات آتی خود وارد جزئیات خواهند شد.

عاشوری در ادامه همچنین از بررسی طرح معافیت شهرداری‌ها از هزینه برق معابر شهری خبر داد و گفت: در این نشست نیز این طرح بررسی شد و اعضای کمیسیون جهت تأمین ایمنی و بهبود وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر، شهرداری‌ها را از پرداخت هزینه برق معابر شهری معاف کردند.

انتهای پیام/    

 

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار