بوشهر/

تمرکز روی شهرهای کوچک رویکرد جدید دشمنان

بخشدار آبپخش گفت: امروز دشمنان رویکرد خود را تغییر داده‌اند و به‌جای تمرکز روی شهرهای بزرگ در حال حضور و برنامه‌ریزی در شهرهای کوچک هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد خرم‌روز دوشنبه شب در نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش اظهار داشت: دهه فجر ایام‌اللهی است که عزت و سربلندی را برای این میهن رقم زد و خون شهدای انقلاب این ایام را در تاریخ جاویدان کرد و همگان باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تلاش کنیم

بخشدار آبپخش افزود: ایجاد شور و نشاط در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مهم‌ترین رکنی است که ستاد بزرگداشت دهه فجر در سال جاری به آن توجه دارد و باید از همه ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم برای دستیابی به این مهم به کار گیریم.

خرم‌روز بیان داشت: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر مهم‌ترین اولویتی است که این ستاد باید مدنظر قرار دهد و در تمامی برنامه‌ها به آن توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: فراگیری و حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه تمامی کمیته‌های ستاد برزگداشت ایام‌الله دهه فجر باشد و کمیته فرهنگی که بیشترین تاثیرگذاری و حضور بین اقشار مختلف جامعه را دارد باید به این مهم توجه کند.

خرم‌روز با اشاره به حضور معتمدان محلی در کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش، ابراز داشت: حضور معتمدان محلی در کنار هنرمندان و فعالان فرهنگی آبپخش از مسائلی است که به حضور پرشور مردم در برنامه‌های این ایام کمک شایانی خواهد کرد.

این مسئول برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را مهم‌ترین اولویت ستاد بزرگداشت دهه فجر دانست و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در مراسمات ملی و مذهبی مختلف خصوصا راهپیمایی 22 بهمن بوده‌اند و از راهکارهای مختلف برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: امروز دشمنان رویکرد خود را تغییر داده‌اند و به‌جای تمرکز روی شهرهای بزرگ در حال حضور و برنامه‌ریزی در شهرهای کوچک هستند و ما باید با تمام توان در راستای برخورد و مقابله با برنامه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

خرم‌روز گفت: برنامه‌های بسیار متنوع و ارزشمندی در سطح روستاها و شهرهای مختلف در آبپخش خواهیم داشت و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.