كردستان/

عمل به بیانات رهبری سرلوحه فعالیت هسته‌های گزینش باشد

استاندار کردستان گفت: عمل به بیانات مقام معظم رهبری باید سرلوحه فعالیت‌های هسته‌های گزینش در تایید مدیران و جذب نیروهای جدید قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از  پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در جمع اعضای هسته‌های گزینش ادارات استان کردستان در سنندج اظهار کرد: فعالان هسته‌های گزینش در ادارات و سازمان‌ها برای تایید افراد اصلح در سیستم اداری رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی با اشاره به حساسیت‌های ویژه فعالیت هسته‌های گزینش در استان کردستان اظهار داشت: فعالان این عرصه در صدور رای تایید یا رد افراد باید در کنار رعایت قوانین و مقررات این حوزه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان توجه بیشتری داشته باشند.

به گفته شهبازی، اگر همه ما بتوانیم در حوزه اختیارات و فعالیت‌های خود رهنمودهای رهبری را رعایت کنیم، حقیقتا نه برای سیستم و نه برای هیچکس دیگری مشکلی پیش نخواهد آمد و رضایت‌مندی مردم نیز به بهترین نحو ممکن به دست خواهیم آورد.

استاندار کردستان گفت: تنگ‌نظری و فردی برخورد کردن در سیستم گزینشی جایگاهی ندارد بنا بر این فعالان این حوزه باید با دقت بیشتری در انتخاب افراد اصلح تلاش کنند.

شهبازی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در کردستان برای جذب  نزدیک به 2 هزار نفر در آینده نزدیک، بر آمادگی هسته‌های گزینش استان در تسریع جذب این افراد تاکید کرد.

وی توجه به امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از وظایف هسته‌های گزینش خواند و بر توجه فعالان این حوزه به امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای ارشاد پرسنل تاکید کرد.

شهبازی بیان کرد: کوچکترین سهل‌انگاری در موضوع گزینش افراد، خسارت جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد و سرنوشت افراد را تغییر می‌دهد پس لازم است اقدامات گزینشی با دقت بیشتری صورت پذیرد.

وی در پایان ارتقای سطح معلومات فعالان حوزه گزینش و تسلط کامل به موضوع را بسیار مهم خواند و خواستار توجه بیشتر مسئولین استان به این امر شد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.