پرونده نیم فصل لیگ بسته پینگ پنگ بسته شد

بعد از برگزاری دو دیدار از هفته پنجم لیگ تنیس روی میز پرونده نیم فصل با قهرمانی تیم دی بسته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان بازی های هفته پنجم و آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز تیم دی با در اختیار داشتن نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، واحد مالمیری و شهرام سربخشیان با مربیگری ابراهیم علیدخت با 5 برد و کسب 10 امتیاز مقتدرانه عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

در بازی های این هفته، دی در همدان مهمان تیم علیصدر این شهر که با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و کم تجربه اش تاکنون هیچ بردی را در بازی های لیگ به دست نیاورده اند.

در این دیدار تیم دی موفق شد 5 بر یک علیصدر همدان را شکست دهد.

تیم دو نفره نوشاد و نیما عالمیان 3 بر یک علیرضا ملارجبی و محمد بوجاریان را شکست دادند در رقابت های انفرادی با نتیجه 3 بر صفر پیمان نوروزی را مغلوب کرد نوشاد عالمیان 3 بر صفر از سد علیرضا رهبر گذشت، واحد مالمیری 3 بر یک محمد بوجاریان را از پیش رو برداشت اما تنها برد علیصدر را بازیکن جوان این تیم یعنی علیرضا ملارجبی کسب کرد که 3 بر 2 شایان ملکی را با باخت بدرقه کرد.

براساس این گزارش در دیگر دیدار این هفته تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی نوری بوشهر در تهران به مصاف هم رفتند که دانشگاه 5 بر یک پتروشیمی نوری را شکست داد.

در این دیدار تیم دو نفره افشین نوروزی و میدیا لطف اله نسبی از دانشگاه آزاد 3 بر 2 مغلوب لطف اله نسبی از دانشگاه آزاد 3 بر 2 مغلوب زوج عارف احمدی فر و محسن خطیون شدند.

در رقابت های انفرادی میدیا لطف اله نسبی 3 بر صفر عارف احمدی فر را شکست داد، افشین نوروزی 3 بر صفر از سد محمود ریز بند گذشت، در بازی دیگر نوروزی برابر عارف احمدی فر قرار گرفت که 3 بر دو این حریف خود را نیز مغلوب کرد.

بهنام رحمت پناه 3 بر صفر برابر محسن خطیون و پوریا عمرانی با همین نتیجه برابر جمشید صدیق به پیروزی رسیدند لازم به ذکر است دیدار تیم های پتروشیمی بندر امام ماهشهر و نفت سپاهان که قرار بود 16 دی ماه در تهران برگزار شود به دلیل آلودگی هوا تا 24 دی به تعویق افتاد./آق

برچسب ها: پینگ پنگ ، نیم فصل ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار