در دانشگاه امام صادق(ع) صورت مي‌گيرد

رونمایی از دو اثر تولیدی قرارگاه اقتصادی خیبر در دانشگاه امام صادق(ع)

رونمایی از دو اثر تولیدی قرارگاه اقتصادی خیبر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، بعد از ظهر امروز در سالن شهید مطهری این دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، امروز ساعت 13 الی 14 رونمایی از دو اثر تولیدی قرارگاه اقتصادی خیبر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سالن شهید مطهری این دانشگاه و با سخنرانی عادل پیغامی؛ عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق انجام می‌شود. 

این دو اثر شامل نرم افزار چند رسانه‌ای "درآمدی بر اقتصاد مقاومتی" و مستند صوتی حباب با موضوع "شایعه در بازار" است.

نرم افزار چند رسانه‌ای در آمدی بر اقتصاد مقاومتی شامل، مجموعه گفتارهای عادل پیغامی، پیرامون اندیشه‌های اقتصادی امام خامنه‌ای مد ظله العالی تشکیل می دهد که طی سلسله جلساتی در دو بخش تبیین "تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" و بررسی "سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف"، در دانشگاه امام صادق علیه السلام ارائه گردیده است.

هم‌چنین فیلم‌های بررسی تحلیلی اقتصاد ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تولید ملی با حضور کارشناسانی چون نهاوندیان، حدادعادل، سبحانی، رضایی و ... به همراه گفتگو با کارآفرینان موفق، از مجموعه برنامه‌ی تلویزیونی «پایش» پخش شده در شبکه اول سیما، به همراه گزارش‌ها و مستندهای اقتصادی، تحلیل‌های آماری از وضعیت کنونی اقتصاد ایران، اسناد بالادستی سیاست‌های تولید ملی، گزارش‌های پشتیبان در حوزه اصلاح الگوی مصرف، گزارش‌هایی از متغیرهای کلان اقتصادی ایران، سایر بخش‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 در این مراسم همچنین مستند صوتی حباب که 19 دقیقه‌ای است با استفاده از نظر کارشناسی اساتید دانشگاه و بهره‌گیری از نظرات مردمی و نیز با یک پشتوانه تحقیقاتی به عرصه فرهنگ‌سازی اقتصادی با مخاطب عموم مردم ورود پیدا کرده است.

 گفتنی است موضوع "شایعه در بازار" به عنوان یکی از مقولات "فرهنگ مصرفی" محسوب شده و ورود به دیگر مسائل این حوزه بسیار جدی می‌نماید. همچنین شایان ذکر است یکی از انگیزه‌های اصلی تولید این‌چنین سبکی، الگوسازی برای دیگر دغدغه‌مندان و علاقمندانی است که به این حوزه ورود پیدا کرده و با صرف اندکی زمان و کار فنی، ایده‌های خود را به تولید محصولاتی جذاب و عامه‌پسند تبدیل کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار