شرفی: حسن زاده اگر خودش را مسئول می داند پول مرا از ایرانجوان بگیرد/ صحبت من فوتبالی بوده و ربطی به کمیته انضباطی ندارد!

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز گفت: حسن زاده اعلام کرده که به خاطر مصاحبه با رسانه های بیگانه هر کسی که باشد برخورد مي کنيم، اما اگر او واقعا مسئول است چرا طلب مرا از ایرانجوان نمی گیرد؟

اصغر شرفی سرمربی تیم برق شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: حسن زاده می خواهد به خاطر مصاحبه با يکي از رسانه هاي بيگانه با من برخورد کند اما به او بگویید اول پول مرا از ایرانجوان بوشهر بگیرد. الان سه سال است که شکایت کرده ام و به حقم نرسیده ام. آقای حسن زاده نمی خواهد با من برخورد کند و به جای اینکه ببیند با کجا صحبت می کنم یا نمی کنم، پول مرا از بوشهری ها بگیرد و اگر هم نمی تواند پول مرا بگیرید برود یک ماه در خرما پزان بوشهر کار کند بعد می فهمد من چه می گویم!

وی افزود: کسی به من نگفته با رسانه خاصي صحبت کن یا نه! و این مسائل به خودم مربوط است و باز هم با اين رسانه صحبت می کنم. صحبت های من اگر بر خلاف مصالح مملکتم است، می توانند برخورد کنند اما من فقط بحث فوتبالی کردم و به حسن زاده مربوط نیست.

اما آنچه مسلم است موضوع مصاحبه با رسانه های بيگانه و خائن به کشور است که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و اینکه در محتوای آن مصاحبه چه مسائلی عنوان شده یا نشده، یک فرآیند انحرافی از اصل جریانی غیر قانونی و غلط است!

برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، طلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار